کد خبر: 160724
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۷ ۱۰:۱۵:۰۰
| |

جزئیات مصدومیت نیمار از زبان امری

سرمربی اسپانیایی پاری ‌سن‌‌ژرمن امید زیادی دارد که نیمار به دیدار حساس برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا برسد.

جزئیات مصدومیت نیمار از زبان امری
کد خبر: 160724
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۷ ۱۰:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| پاری ‌سن‌ ژرمن در آخرین و حساس ترین بازی هفته بیست و هفتم لیگ فرانسه به مصاف مارسی رفت که این دیدار در نهایت با پیروزی سه بر صفر شاگردان امری به پایان رسید. در این دیدار نیمار ستاره برزیلی پاری ‌سن‌ ژرمن مصدوم شد و در دقایق پایانی نتوانست به بازی ادامه‌ دهد تا جایی که او را با برانکارد بیرون بردند.

آسیب‌دیدگی نیمار هواداران پاری ‌سن‌ ژرمن را نگران کرده و این ترس به وجود آمد که شاید او به دیدار حساس برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نرسد.

اونای امری، سرمربی ‌اسپانیایی پاری ‌سن‌ ژرمن در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: نیمار از ناحیه مچ پا مصدوم شده است. هنوز نمی‌دانم که شدت این آسیب‌دیدگی چقدر است و باید منتظر جواب کادر پزشکی تیم باشم.

او درباره این سوال که آیا نیمار به دیدار برابر رئال مادرید می‌رسد، گفت: باید امیدوارم باشم. اگر قرار باشد که الان با بله و خیر جواب دهم حتما خواهم گفت‌ بله، چرا که دوست دارم نیمار به این دیدار برسد.

سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن در ادامه‌ درباره دیدار برابر مارسی، گفت‌: بازی خوبی بود. مارسی یکی از تیم های خوب این فصل بود و خوشبختانه توانستیم با ارائه یک بازی خوب سه امتیاز را به دست آوریم.

پاری ‌سن‌ ژرمن با پیروزی که در این دیدار به دست آورد 71 امتیازی شد و فاصله خود را به موناکو به 14 امتیاز رساند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها