کد خبر: 160853
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۹ ۰۷:۰۵:۰۰
| |

بشیر خالقی نماینده خلخال و عضو کمیسیون بهداشت و درمان در گفت‌و‌گو با «اعتمادآنلاین»

مسئولان دست دزدان را از اموال کشور کوتاه کنند/ مهمترین چالش کشور مسائل اقتصادی است/ فساد اقتصادی در کشور بسیار مشکل‌ساز است

نماینده خلخال با اشاره به گسترس فساد مالی و اقتصادی به تخلف جدیدی که در وزارت نفت رخ داده، اشاره و تاکید کرد: تنها بحث موسسات مالی اعتباری به عنوان یک مشکل مطرح نیست، فساد اقتصادی در کشور بسیار مشکل‌ساز شده است. مسئولان باید دست کسانی را که از اموال کشور دزدی می کنند کوتاه کنند تا برخی از مشکلات عمده کشور را هم بتوان حل کرد.  

مسئولان دست دزدان را از اموال کشور کوتاه کنند/ مهمترین چالش کشور مسائل اقتصادی است/ فساد اقتصادی در کشور بسیار مشکل‌ساز است
کد خبر: 160853
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۹ ۰۷:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| بشیر خالقی، نماینده خلخال و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره اصلی ترین چالش و مشکلی که در حال حاضر کشور با آن روبرو است به «اعتمادآنلاین» گفت: مهمترین چالشی که در حال حاضر کشور با آن دست و پنجه نرم می کند، مسائل اقتصادی کشور است.

او در ادامه بیان کرد: سه قوه باید دست در دست هم بدهند و مشکلات کشور را حل کنند.

خالقی با تاکید براین موضوع که بیکاری و امنیت شغلی تنها در دست دولت و قوه مجریه نیست، عنوان کرد: عده ای از مردم در حوزه انتخابیه من برای تهیه نان بربریشان هم مشکل دارند و مشخص نیست که چه برنامه ای برای بهبود اوضاع در نظر گرفته شده است.

این نماینده مجلس همچنین با اشاره به مشکلاتی که از طریق موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز ایجاد شده است، تاکید می کند که روزی 20 تا 30 پیامک از طریق مردم منطقه خود در این خصوص دریافت می کند و مردم در این خصوص تحت فشار هستند.

خالقی ادامه داد: عده‌ای اعتماد کرده‌اند و سرمایه‌های خود را در برخی از موسسات مالی قرار داده‌اند و حالا چشم باز کرده‌اند و خبری از پولشان که همه سرمایه زندگیشان به حساب می‌آمده، نیست.

نماینده خلال در ادامه افزود: برای حل این مشکل باید هر سه قوه همت کنند و تلاش داشته باشند. این موضوعی نیست که قوه مجریه به تنهایی بتواند آن را سروسامان دهد.

این نماینده مجلس با اشاره به گسترس فساد مالی و اقتصادی به تخلف جدیدی که در وزارت نفت رخ داده، اشاره و تاکید کرد: تنها بحث موسسات مالی اعتباری هم مطرح نیست، شما الان ببینید که در وزارت نفت هم یک فساد جدید کشف شده است فساد اقتصادی در کشور بسیار مشکل‌ساز شده است. مسئولان باید دست کسانی را که در حال دزدی از اموال کشورهستند و دست مفسدان اقتصادی را کوتاه کنند تا برخی از مشکلات عمده کشور را هم بتوان حل کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها