کد خبر: 161209
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۳ ۱۲:۱۴:۰۰
| |

اعتمادآنلاین در گفت‌وگو با سعیده غالبی عضو علی‌البدل شورای شهر یزد بررسی کرد:

شکایت علی اصغر باقری از جانشین احتمالی سپنتا نیکنام به کجا رسید؟

شکایت علی اصغر باقری، نفر چهل و پنجم انتخابات شورای شهر یزد از سعیده غالبی، عضو علی البدل این شورا رد شد. این خبر را سعیده غالبی به اعتمادآنلاین داد و گفت: «پرونده شکایت آقای باقری از من با نظر قاضی بسته شد و ایشان نتوانستند کاری از پیش ببرند.»

شکایت علی اصغر باقری از جانشین احتمالی سپنتا نیکنام به کجا رسید؟
کد خبر: 161209
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۳ ۱۲:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| شکایت علی اصغر باقری، نفر چهل و پنجم انتخابات شورای شهر یزد از سعیده غالبی، عضو علی البدل این شورا رد شد. این خبر را سعیده غالبی به اعتمادآنلاین داد و گفت: «پرونده شکایت آقای باقری از من با نظر قاضی بسته شد و ایشان نتوانستند کاری از پیش ببرند.»

علی اصغر باقری که شکایتش از سپنتا نیکنام موجب تعلیق عضویت منتخب شورای شهر یزد شده بود فقط به شکایت از سپنتا نیکنام بسنده نکرد و از دیگر فعالان سیاسی اصلاح طلب این شهر هم شکایت کرد. او از سعیده غالبی که عضو علی البدل شورای شهر یزد بود و احتمال داشت جایگزین سپنتا نیکنام شود هم شکایت کرد. دلیل شکایت هم مصاحبه غالبی با اعتمادآنلاین درباره پشت پرده شکایت باقری از سپنتا نیکنام بود. غالبی در این مصاحبه گفته بود افراطیون از باقری خواسته بودند از سپنتا نیکنام شکایت کند.

علی اصغر باقری بعد از این مصاحبه از سعیده غالبی شکایت کرد؛ شکایتی که در مرحله اول یعنی در دادسرا رد شد و دادیار قرار منع تعقیب صادر کرد. اما باقری به این رای اعتراض کرد که به گفته سعیده غالبی قاضی در مرحله دوم نیز نظر قبلی را تایید کرد و پرونده شکایت بسته شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها