کد خبر: 161607
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۶ ۱۰:۰۹:۰۰
| |

سعیدی در گفت و گوبا اعتمادآنلاین خبرداد:

مسئولان گفته بودند برای دانشجویان بازداشتی در ناآرامی‌های اخیر پرونده قضایی تشکیل نمی‌شود/ تشکیل پرونده قضایی برای دانشجویان را پیگیری می‌کنم

یک عضو کمیته پیگیری دانشجویان بازداشتی اظهارداشت: مسئولان به ما گفته بودند برای دانشجویانی که چند روزی در بازداشت بودند و با وثیقه آزاد شده‌اند دیگر پرونده قضایی تشکیل نمی شود.

مسئولان گفته بودند برای دانشجویان بازداشتی در ناآرامی‌های اخیر پرونده قضایی تشکیل نمی‌شود/ تشکیل پرونده قضایی برای دانشجویان را پیگیری می‌کنم
کد خبر: 161607
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۶ ۱۰:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| فاطمه سعیدی نماینده تهران و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت و گو با خبرنگار اعتمادآنلاین از پیگیری چرایی تشکیل پرونده قضایی برای دانشجویان بازداشتی در ناآرامی ها اخیر خبرداد و گفت: در خصوص تشکیل پرونده قضایی برای دانشجویان بازداشتی در ناآرامی ها اخیر با وزارت علوم صحبت کردم و این موضوع را از وزارت اطلاعات نیز پیگیری می کنم.

وی با بیان اینکه قرار نبود پرونده قضایی برای دانشجویان بازداشتی تشکیل شود، تصریح کرد: شنیده ام برای دانشجویانی که با قید وثیقه و وکالت آزاد شده بودند، پرونده قضایی تشکیل داده اند. البته هنوز دانشجویی که این مشکل را داشته باشد به من مراجعه نکرده است.

این عضو کمیته پیگیری دانشجویان بازداشتی، خاطرنشان کرد: باید این مشکل حل شود. اینکه به دانشجویی که با قید کفالت و یا وثیقه آزاد شده اند دوباره فراخوان بدهند و اعلام کنند که پرونده قضایی برای آنها تشکیل شده است، جای بحث قانونی دارد.

سعیدی تاکید کرد: مسئولان به ما گفته بودند برای دانشجویانی که چند روزی در بازداشت بودند و طبق وثیقه آزاد شده اند دیگر پرونده قضایی تشکیل نمی شود. ولی متاسفانه در حال حاضر خبرهای خوبی نمی شنویم و حتما این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

وی ادامه داد: مسئولان در جلساتی که با ما داشتند اعلام کردند که مشکل این دانشجویان حل شده است. قرار بر این بود که این دانشجویان هیچ مشکلی برای ادامه تحصیل نداشته باشند و پرونده قضایی نیز برای آنها تشکیل نشود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها