کد خبر: 161653
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۸ ۰۷:۳۰:۰۰
| |

یوسف‌نژاد، نایب‌رئیس فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به جلسه این فراکسیون با وزیر ورزش و جوانان در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

وزارت ورزش با دیپلماسی قوی آرامش را به کشتی باز می‌گرداند/ پیشنهادهایی از طرف نمایندگان برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها مطرح شد/ درباره مذاکرات رئیس فیفا با وزیر ورزش با نمایندگان صحبت نشد

نایب رئیس فراکسیون ورزش در پاسخ به این سوال که آیا تصمیمات احتمالی درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها در این جلسه مطرح شد، عنوان کرد: پیشنهادهایی از طرف نمایندگان مجلس ارائه شد و همه نظرشان بر این است که با توجه به مصلحت و منفعت مردم و به سود ورزش و بر اساس دیدگاه‌های ورزشی که وجود دارد، تصمیم گیری‌ها انجام شود. یوسف‌نژاد افزود: تصمیم بر این شد که موضوع به گونه‌ای پیش رود که رضایت ورزش عمومی را در پی داشته باشد و در کنار آن ارزش‌های فکری، اعتقادات و اندیشه‌های مردم زیر سوال نرود.

وزارت ورزش با دیپلماسی قوی آرامش را به کشتی باز می‌گرداند/ پیشنهادهایی از طرف نمایندگان برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها مطرح شد/ درباره مذاکرات رئیس فیفا با وزیر ورزش با نمایندگان صحبت نشد
کد خبر: 161653
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۸ ۰۷:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علی‌اصغر یوسف‌نژاد، نایب رییس فراکسیون ورزش درباره دیداری که هیات رئیسه این فراکسیون با وزیر ورزش و دیگر مسئولان ورزش کشور درباره مباحث مهم روز ورزش مانند استعفای مسئولان کشتی و حضور زنان در ورزشگاه‌ها داشته‌اند، به «اعتمادآنلاین» گفت: در این جلسه درباره مسائل عمده و متفاوتی از ورزش بحث شد. مهم‌ترین مسئله بحث استعفای آقای خادم از فدراسیون کشتی بود که به دلیل سهمی که کشتی در ورزش ما دارد مورد اهمیت است.

او درباره تمهیداتی که قرار است در این خصوص گرفته شود، بیان کرد: قرار شد با دیپلماسی قوی‌ای که وزارت ورزش در پیش می گیرد، وضعیت به‌گونه ای پیش رود که آرامش به کشتی و ورزش بازگردد و تلاش شود تا تصمیاتی که در این خصوص گرفته می‌شود، به نفع مردم و ورزش مدیریت شود.

یوسف‌نژاد همچنین درباره بحث حضور زنان در ورزشگاه‌ها که با دربی استقلال و پرسپولیس و حضور رئیس فیفا در ایران و ورزشگاه آزادی بار دیگر در صدر اخبار قرار گرفت، توضیح داد: بحث حضور زنان در ورزشگاه‌ها هم جزء موضوعات مهم این جلسه بود. نقطه نظرات فراکسیون در این خصوص مطرح شد و وزارت ورزش هم موضوعات مورد نظر خود را عنوان کرد. قرار شد تصمیمات درباره این موضوع در جهت مثبت با وزارت ورزش باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا تصمیمات احتمالی درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها در جلسه مطرح شد یا نه، عنوان کرد: پیشنهادهایی از طرف نمایندگان مجلس ارائه شد. همه نظرشان بر این است که با توجه به مصلحت و منفعت مردم و به سود ورزش و براساس دیدگاه‌های ورزشی که وجود دارد، تصمیم گیری‌ها انجام شود.

نایب رییس فراکسیون ورزش افزود: تصمیم بر این شد که موضوع به گونه‌ای پیش رود که رضایت ورزش عمومی را در پی داشته باشد و درکنار آن ارزش‌های فکری، اعتقادات و اندیشه‌های مردم زیر سوال نرود.

یوسف‌نژاد در پاسخ به این سوال که آیا درباره صحبت‌ها و مذاکرات وزیر ورزش با رئیس فیفا در این جلسه صحبت شد و وزارت ورزش اطلاعاتی در این خصوص با نمایندگان در میان گذاشت یا نه، گفت: موضوعی درباره حضور رئیس فیفا و صحبت‌هایی که با وزارت ورزش مطرح شده در این جلسه طرح نشد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: قرار شد جلسات فراکسیون ورزش با مسئولان وزارت ورزش چند ماه یک بار برگزار شود.

نایب رییس فراکسیون ورزش ادامه داد: هدف فراکسیون ورزش پشتیبانی از ورزش و نظام ورزشی و سازماندهی آن است.

به گزارش اعتمادآنلاین ؛ جلسه هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر ورزش و جوانان، معاونان وزارت ورزش، دبیرکل کمیته ملی المپیک، رئیس کمیته ملی المپیک و اعضای هیات رئیسه فراکسیون ورزش روز شنبه گذشته برگزار شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها