کد خبر: 161887
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۷ ۱۲:۳۴:۰۰
| |

عطریانفر در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

تعامل دولت و اصلاح‌طلبان منطقی است/ خاتمی به عنوان نماد تمام عیار اصلاح‌طلبان برای حمایت از روحانی شرط نگذاشت

محمد عطریانفر، عضو حزب کارگزاران سازندگی در واکنش به گلایه محمدرضا عارف از عدم تعامل دولت حسن روحانی با اصلاح‌طلبان می‌گوید: «منطق ارتباطی اصلاح‌طلبان با دولت این است که در موضوعات کلان در سطوح مختلف با هم همفکری کنند و اگر نقدی مطرح است به دولت مطرح کنند که این اتفاق افتاده است و بیش از این هم نمی‌شود توقع داشت.»

تعامل دولت و اصلاح‌طلبان منطقی است/ خاتمی به عنوان نماد تمام عیار اصلاح‌طلبان برای حمایت از روحانی شرط نگذاشت
کد خبر: 161887
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۷ ۱۲:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد عطریانفر، عضو حزب کارگزاران سازندگی در واکنش به گلایه چند روز قبل محمدرضا عارف از عدم تعامل دولت حسن روحانی با اصلاح‌طلبان با بیان اینکه «من نمی‌دانم منظور آقای عارف از تعامل چه بوده است؟ اگر منظور این است که رئیس‌جمهوری در همه کارهایش باید مشورت کند که ابتدا باید پرسید با چه کسی مشورت کند و چه چهره‌هایی ملاک هستند؟» گفت: «منطق ارتباطی اصلاح‌طلبان با دولت این است که در موضوعات کلان در سطوح مختلف با هم همفکری و اگر نقدی مطرح است به دولت مطرح کنند که این اتفاق افتاده است و بیش از این هم نمی‌شود توقع داشت.»

او به اعتمادآنلاین گفت: «دولت ترکیب خود را پیدا کرده و شخص رئیس‌جمهوری هم فراتر از مطالبات اصلاح‌طلبان در گفتگوی‌های سیاسی و اظهارنظرهای سیاسی ظاهر شده‌اند.»

عطریانفر در واکنش به اصلاح‌طلبان که معتقدند این جریان باید برای حمایت از حسن روحانی در انتخابات شرط و شروط تعیین می‌کرد گفت: «اساساً قراری بر شرط نبود. اصلاح‌طلبان باید افتخار می‌کردند که از آقای روحانی حمایت کنند. به دلیل اینکه عملکرد، رویکرد سیاسی، شیوه کشورداری و مدیریت ایشان مطابق با رویه اصلاح‌طلبان بوده است.»

این عضو حزب کارگزاران با اظهار اینکه «اصلاح‌طلبان در دور اول به عملکرد دولت آقای روحانی نمره مثبت دادند» افزود: «وقتی رئیس‌جمهوری در چنین موقعیتی می‌درخشد معنا ندارد که کسی بخواهد شرط و شروط بگذارد. در ثانی اگر قرار باشد کسی شرط و شروط بگذارد باید پرسید چه کسی؟ این فرد باید کسی باشد که چهره شاخص و نماد تمام عیار اصلاح‌طلبان باشد که در جریان اصلاحات این فرد آقای خاتمی است. آقای خاتمی هم‌چنین باوری نداشتند که بخواهند برای حمایت از آقای روحانی شرط و شروط بگذارند.»

عطریانفر یادآور شد: «آقای روحانی تنها گزینه پیش روی اصلاح‌طلبان در انتخابات بود؛ آقای جهانگیری هم که نماد اصلاحات در دولت هستند در عرصه رقابت‌ها حاضر شدند تا توفیق روحانی افزایش یابد؛ بنابراین به نظر می‌رسد کسانی که از شرط و شروط سخن می‌گویند تمایلات فردی خود را بیان می‌کنند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها