کد خبر: 162011
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۶ ۱۰:۵۳:۰۰
| |

شاهرخ بیانی

داوری افتضاح بود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با بازی خوب و زیبایی که استقلال انجام داد، فوتبال آسیا به این تیم احترام گذاشت.

داوری افتضاح بود
کد خبر: 162011
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۶ ۱۰:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| شاهرخ بیانی در خصوص تساوی دو بر دو استقلال برابر العین گفت: بازی فوق‌العاده زیبایی را از استقلال شاهد بودیم. این تیم توانست یکی از قدرت‌های بزرگ آسیا را در کشور خود متوقف کند و مطمئنا اگر مشکلات داوری وجود نداشت، آبی‌پوشان برنده این دیدار بودند.

وی تأکید کرد: استقلال از درون دروازه تا خط حمله فوق‌العاده بود و بدون اشتباه بازی کرد و اگر دو گل دریافت کرد یکی به دلیل فشار زیادی بود که روی تیم قرار گرفته بود و دیگری به خاطر کمک داور به العین بود.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: حسین حسینی نشان داد بی دلیل نیست که به تیم ملی دعوت شده و هم به طور کامل در دروازه استقلال قرار می گیرد. او دیروز با سیو عالی نشان داد که از تجربه بالایی برخوردار است و می‌تواند یکی از امیدهای ما در جام جهانی باشد.

بیانی در خصوص خط هافبک استقلال هم گفت: امید ابراهیمی، جباری، فرشید اسماعیلی و باقری عملکرد بسیار قابل قبولی داشتند و دیدیم اجازه خودنمایی به هافبک های العین را ندادند و در خط حمله هم تیام نشان داد که یکی از خرید های خارجی خوب استقلال در دهه اخیر است و توانسته در چهار بازی، چهار گل به ثمر برساند و این نشان از حرفه‌ای بودن و چارچوب شناسی این مهاجم است. تیام دو گل وارد دروازه العین کرد که تقریبا هر دو یک شکل بود و نشان داد که این مدل از گل زنی در تمرینات کار شده است.

وی در خصوص قضاوت بن‌علی هم اظهار داشت: در این مورد صحبت نکنیم بهتر است. فکر می کنم دوست و دشمن متوجه شدند که او اصلاً در حد و اندازه این دیدار نبود و قضاوتش افتضاح بود و تنها هدفش این بود که استقلال نتواند مقابل العین به سه امتیاز دست پیدا کند. اگرچه آبی پوشان با تساوی تیم های دیگر گروه یعنی الهلال و الریان همچنان صدرنشین باقی ماندند ولی باید مراقب این نوع قضاوت‌ها باشند تا در آینده بیشتر از این متضرر نشوند.

پیشکسوت استقلال در ادامه تأکید کرد: شفر آنالیز خوبی از العین داشت و در این دیدار توانست نقاط قوت العین را متوقف کرده و اجازه ندهد بازیکنانی همچون عمر عبدالرحمان در زمین هر کاری می خواهند انجام دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دوشنبه آینده نوبت العین است که به تهران بیاید و مقابل استقلال قرارگیرد. فکر می‌کنم هفته آینده روز هواداران استقلال خواهد بود که با پرکردن کامل ورزشگاه خود را آماده یک پیروزی بزرگ برابر العین خواهند کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها