کد خبر: 162158
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۸ ۱۰:۴۱:۰۰
| |

امیر توکلیان:

به چانه‌زنی نیاز داریم

مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد ایران معتقد است با توجه به مخالفت وزیر ورزش با استعفای رسول خادم، وی می‌تواند کشتی را با تدبیر از این شرایط خارج کند.

به چانه‌زنی نیاز داریم
کد خبر: 162158
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۸ ۱۰:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| امیر توکلیان ضمن تاکید بر لزوم اتخاذ تصمیمی سرنوشت‌ساز در عرصه بین‌المللی کشتی اظهار داشت: در گام نخست باید به موضع‌گیری و همچنین حمایت وزیر ورزش، رئیس کمیته ملی المپیک و همچنین تابش رئیس فراکسیون ورزش مجلس اشاره کرد که با استعفای رسول خادم مخالفت کردند و همچنان بدنبال حل و فصل این مسایل هستند.

وی تصریح کرد: کشتی ایران در عرصه داخلی و بین‌المللی به شخصی مثل رسول خادم نیاز دارد و به نظر من باید با این موضوع همچون مسائل کلان ملی برخورد کرد. مراجع ذیصلاح باید با چانه زنی و مذاکرات لازم به مجامع بین‌المللی به راهکار مفید و منطقی دست یابند و کشتی را هر چه سریع‌تر از این وضعیت خارج سازند.

مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد افزود: بحث رسول خادم و فدراسیون کشتی، تاکید بر رویارویی با رقبای رژیم اشغالگر قدس نیست، بلکه منظور وی و تمامی اهالی کشتی این است که همچون مسایل کلان کشور مثل برجام به این موضوع هم بطور جدی نگاه شود.

توکلیان خاطرنشان کرد: باور کنید کسب افتخارات ملی و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس ایران در میادین جهانی و المپیک، اتفاق کمی نیست و متولیان ورزشی و سیاسی کشورمان باید کاری کنند تا مسیر ورزشکاران ما در رسیدن به این لحظه غرورآفرین هموار شود.

وی در پایان اظهار داشت: رسول خادم فردی شناخته شده ای ‌است که تا المپیک 2020 برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای کشتی ایران تدوین کرده و امیدواریم شرایط به شکلی پیش برود که وی مجددا به اجرای برنامه‌هایش بپردازد. خوشبختانه تا به امروز که وزیر ورزش موضع بسیار خوبی در این خصوص اتخاذ کرده و ضمن مخالفت با استعفای رسول خادم ما را به بازگشت او امیدوار نگه داشته است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها