کد خبر: 162162
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۸ ۱۶:۲۰:۰۰
| |

درایتی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

جهانگیری در تلاش است به دولت کمک کند/ انتظار می‌رود آقای روحانی از معاون اول خود استفاده کامل‌تری داشته باشد

درایتی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب بابیان اینکه جهانگیری در تلاش است به دولت کمک کند، گفت: انتظار می‌رود آقای روحانی از معاون اول خود استفاده کامل‌تری داشته باشد.

جهانگیری در تلاش است به دولت کمک کند/ انتظار می‌رود آقای روحانی از معاون اول خود استفاده کامل‌تری داشته باشد
کد خبر: 162162
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۸ ۱۶:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مصطفی درایتی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره جایگاه اسحاق جهانگیری و آینده او اظهار کرد: به نظر من عزم آقای جهانگیری بیشتر بر این است که به آقای روحانی کمک کند تا دولت بتواند آنچه را به مردم وعده داده است عملی کند. به نظر من این مسیر و هدف صحیحی است که آقای جهانگیری در پیش گرفته است.

درایتی تأکید کرد: دولت آقای روحانی باید بیشتر از توانمندی‌های آقای جهانگیری استفاده کند. این کار تأثیر مثبتی بر عملکرد دولت دارد چرا که با توجه به مشکلات بسیار سنگین کشور به دولت برای حل مسائل کمک می‌کند. با توجه به اینکه آقای جهانگیری یک پشتوانه اجتماعی گسترده‌تری هم پیدا کرده، استفاده بهتری از ایشان برای دولت ثمرات خوبی دارد.

این فعال سیاسی ادامه داد: تصور این است که آقای جهانگیری قبل از اینکه بخواهد به جایگاه و آینده سیاسی خود نگاه کند، بیشتر در تلاش است که به دولت کمک کند تا بتواند به مشکلات و مطالبات مردم رسیدگی کند.

درایتی تصریح کرد: شاید خود آقای جهانگیری هم درباره اینکه آینده سیاسی او چه می‌شود، خیلی فکر نمی‌کند زیرا وی بیشتر به دنبال این است که از این فرصت کاری برای خدمت کردن، استفاده کند.

او افزود: کشاندن آقای جهانگیری به بحث‌های سیاسی و حاشیه‌ای شاید خیلی برای ایشان مناسب نباشد. من درمجموع این بحث‌ها را هم برای آقای جهانگیری و هم برای دولت آقای روحانی مطلوب نمی‌دانم، ولی درعین‌حال این انتظار وجود دارد که آقای روحانی استفاده بهینه‌تر و کامل‌تری از بودن آقای جهانگیری در دولت داشته باشد.

درایتی درباره اینکه آیا جریان اصلاحات و اعتدالی باید روی آقای جهانگیری سرمایه‌گذاری کند به اعتمادآنلاین گفت: اگر نیت این کار وجود داشته باشد، بهترین راه همین است که از وجود آقای جهانگیری در دولت و تلاش گسترده ایشان برای موفقیت دولت بیشتر استفاده شود، چرا که به این ترتیب موفقیت دولت می‌تواند پشتوانه بهتری برای آینده آقای جهانگیری از نظر سیاسی فراهم کند. الان حرف زدن از سال 1400 کار بسیار مشکلی است. ممکن است اتفاقات بسیار گوناگونی در کشور رخ دهد و خیلی از معادلات تغییر کند. ولی اگر وضعیت الان ادامه یابد، به نظر من بهترین نوع سرمایه‌گذاری برای شخصیتی که ظرفیتی برای آینده دارد، این است که به حاشیه کشانده نشود تا آقای جهانگیری بتواند با فراغ بال بیشتر در جهت استفاده از توان اجرایی خودش برای بهبود امور کشور استفاده کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها