حمیدرضا گرشاسبی:

تراکتور، امانت پرسپولیس را برگرداند!

سرپرست باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه مجبور است دست بسته حرکت کند، گفت: امیدوارم مشکل عالیشاه برطرف شود و باشگاه تراکتورسازی امانتی که دستش بود را برگرداند. 

تراکتور، امانت پرسپولیس را برگرداند!
کد خبر: 162168
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۸ ۱۲:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| «حمیدرضا گرشاسبی» سرپرست باشگاه پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز سرخپوشان اظهار داشت: ما در حال حاضر در نقل و انتقالات بازیکن، محروم هستیم و همین موضوع تأثیر می‌گذارد. از رسانه‌ها انتظار نداریم که به نفع ما چیزی بنویسند بلکه از آنها می‌خواهیم که فقط دروغ ننویسند و تیم را دچار حاشیه نکنند.

وی افزود: نگرانی هواداران هم به خاطر همین موضوعاتی بود که واقعیت نداشت. بچه‌ها امروز تمرین پرنشاطی را انجام دادند. از همین تمرین می‌توان همه چیز را فهمید. ما در لیگ و آسیا کار می‌کنیم و همه می‌دانند هر اعزامی چه مشکلات و هزینه‌هایی دارد. تلاش می‌کنیم تا تیم دچار آسیب نشود. از طرف دیگر پیگیر کارهای محرومیت هستیم.

گرشاسبی در ادامه گفت: خوشبختانه آقای سلطانی‌فر در حضور اینفانتینو موضوع محرومیت پرسپولیس را مطرح کرد و ما هم مکتوباتی را به رئیس فیفا ارائه دادیم و امیدواریم یک پنجره محرومیت هم بخشیده شود و اگر هم نشد مجبوریم دست بسته حرکت کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت عالیشاه و اینکه گفته می‌شود تراکتور این بازیکن را اخراج کرده است، تصریح کرد: ما هم بازیکنانی با وضعیت مشابه عالیشاه داشتیم که شرایط خاصی را برای باشگاه ایجاد کردند اما ما مانع رشد آن بازیکن نشدیم. قطعاً مسئولان تراکتورسازی هم همین نگاه را دارند و دنبال این نیستند که شرایط را سخت کنند. آقای آجورلو خودش سال‌ها در فوتبال بوده و دنبال این مسائل نیست.

حمیدرضا گرشاسبی عنوان کرد: 19 بهمن ماه خدمت عالیشاه تمام شده و هرچه زودتر باید برگردد. این بازیکن امانتی از پرسپولیس بوده و امیدوارم این امانت بدون مشکل بازگردد. نورالهی هم با محبت آقای آجرلو و فرماندهان نظام وظیفه مشکلش حل شد و به تیم بازگشت. آقای آجورلو خودش با این بچه‌ها آشناست و ما نگران مشکلی نیستیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه چه صحبتی با منشا انجام داده است، افزود: صحبت ما این بود که منشا خودش باشد و تلاش کند که آماده‌تر شود. خوشبختانه الان وضعیت خوبی دارد اما به هر حال هر بازیکنی در مقطعی ممکن است دچار مشکلات روحی و روانی شود. او قرار بود دیروز به باشگاه بیاید که سر ما شلوغ بود و امروز با وی صحبت کردیم.

گرشاسبی در مورد اینکه گفته می‌شود شاید او به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی معرفی شود، گفت: خادم زحمات زیادی برای کشتی کشیده و همه تلاش می‌کنند که او بازگردد و برای مسابقات جهانی و المپیک کشتی را مدیریت کند. من این موضوع را شایعه و کذب می‌دانم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها