کد خبر: 162185
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۸ ۱۳:۱۰:۰۰
| |

سخنگوی وزارت کشور اعلام کرد:

حضور 3 هزار و 605 نفر از زنان در پست‌های مدیریتی وزارت کشور

سخنگوی وزارت کشور گفت: هم اکنون 3 هزار 605 مدیر زن از دهیار تا مدیرکل و معاون استاندار در اقصی نقاط کشور در حال فعالیت هستند که کسب این تجربه اجرایی می‌تواند برای برعهده گرفتن پست های مدیریتی بالاتر کمک بسزایی کند.

حضور 3 هزار و 605 نفر از زنان در پست‌های مدیریتی وزارت کشور
کد خبر: 162185
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۸ ۱۳:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با تبریک ولادت حضرت زهرا (س)و روز زن و مادر از حضور پررنگ بانوان در رده های مدیریتی وزارت کشور در دولت تدبیر و امید خبر داد و اظهار داشت: وزارت کشور در دولت تدبیر و امید سعی و تلاش کرده است به منظور حضور بیشتر بانوان و جوانان در عرصه های مدیریتی کادرسازی و نیروسازی را در دستور کار خود قرار دهد.

سخنگوی وزارت کشور افزود: هم اکنون 3 هزار 605 مدیر زن از دهیار تا مدیرکل و معاون استاندار در اقصی نقاط کشور در حال فعالیت هستند که کسب این تجربه اجرایی می تواند برای برعهده گرفتن پست های مدیریتی بالاتر کمک بسزایی کند این در حالیست که این آمار در سال 92 و شروع به کار دولت 1227 نفر بوده است.

سامانى با تاکید بر رشد 300 درصدى حضور بانوان در سمت‌هاى مدیریتى وزارت کشور در این دولت گفت: در راستای استفاده از پتانسیل زنان در جایگاه مقامات برای نخستین بار در مجموعه وزارت کشور مسئولیت موسسه علمی و کاربردی وزارت کشور به خانم دکتر سجادى سپرده شد.

سامانی به انتصاب تعدادی از بانوان در سمت مدیرکل سیاسی استانداری ها اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت مدیران کل سیاسی استانداری ها در تصمیم گیری و انتصاب مدیران استانی و فرمانداران و بخشداران این امر نشان دهنده عزم وزارت کشور در نقش آفرینی بیشتر بانوان در تصمیم گیری هاى عرصه مدیریتی کشور است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها