کد خبر: 162211
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۸ ۱۵:۰۵:۰۰
| |

اینجا کسی نیمار را نمی‌خواهد!

طرفداران رئال مادرید دوست ندارند تیمشان با مهاجم پاری سن‌ژرمن قرارداد امضا کند.

اینجا کسی نیمار را نمی‌خواهد!
کد خبر: 162211
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۸ ۱۵:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| رئال مادرید می‌خواهد برای فصل آینده با نیمار قرارداد امضا کند. به همین خاطر سایت آس یک نظرسنجی گذاشت و از کاربران پرسید آیا باشگاه اسپانیایی باید با مهاجم برزیلی قرارداد امضا کند یا نه. نتیجه نهایی در این باره جالب بود. 96 هزار و 750 نفر در این نظرسنجی شرکت کردند که 59.73 درصد مخالف حضور بازیکن پاری سن ژرمن در مادرید بودند. تنها 40/27 درصد (38 هزار و 966 نفر) با این جا‌به‌جایی موافق بودند. بیش از 18 هزار نفر دوست ندارند ستاره برزیلی با پیراهن سفیدپوشان به میدان برود که آمار قابل توجهی است.

نزدیک به سه ماه است شایعه حضور این بازیکن در مادرید وجود دارد و اظهار نظرهای مختلفی در این رابطه شده است. برخی از افراد موافق و دیگران مخالف پیوستن نیمار به تیم اسپانیایی هستند. پس از حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا این شایعه قوت گرفته است. مهاجم برزیلی، بارسلونا را در تابستان گذشته ترک کرد تا از زیر سایه لیونل مسی در آید و بتواند برای توپ طلا رقابت کند.

با این حال حذف از لیگ قهرمانان باعث شد تنها درخشش در جام جهانی 2018 روسیه او را به این عنوان نزدیک کند. باشگاه فرانسوی به تیم اسپانیایی اعلام کرده است برای امضای قرارداد با نیمار باید 400 میلیون یورو هزینه کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها