کد خبر: 162393
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۰ ۱۰:۱۵:۰۰
| |

ابوالقاسم رئوفیان در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

دلسوزان کشور دست‌به‌دست هم دهند تا مشکلات مردم حل شود

ابوالقاسم رئوفیان، دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین با اظهار اینکه «شرایط سیاسی کشور به لحاظ سیاست داخلی شرایط خوبی نیست» تأکید کرد همه کسانی که دغدغه نظام، انقلاب و کشور دارند باید دست‌به‌دست هم دهند تا مشکلات مردم حل شود چون در این صورت است که انقلاب آسیب نمی‌بیند.

دلسوزان کشور دست‌به‌دست هم دهند تا مشکلات مردم حل شود
کد خبر: 162393
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۰ ۱۰:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ابوالقاسم رئوفیان، دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین با اظهار اینکه «شرایط سیاسی کشور به لحاظ سیاست داخلی شرایط خوبی نیست» تأکید کرد همه کسانی که دغدغه نظام، انقلاب و کشور دارند باید دست‌به‌دست هم دهند تا مشکلات مردم حل شود چون در این صورت است که انقلاب آسیب نمی‌بیند.

او به اعتمادآنلاین گفت: «مردم از دولت آقای روحانی انتظارات ویژه‌ای داشتند اما متأسفانه عملکرد امروز دولت آنچه مورد انتظار مردم بود، نیست. اکنون نزدیک به یک سال از استقرار دولت دوازدهم می‌گذرد اما مطالبات مردم که منطبق بر وعده‌های رئیس‌جمهوری بود، محقق نشده است. در همین حال مسئولان جواب روشن و شفافی هم به دلیل عدم تحقق این مطالبات نمی‌دهند؛ این مسائل باعث شده است که شرایط سیاسی و داخلی کشور مناسب و حتی نزدیک به مطلوب هم نباشد.»

رئوفیان با تأکید بر اینکه «دغدغه دلسوزان نظام و کسانی که برای آینده کشور نگرانند همان دغدغه مردم است» توضیح داد: «ما باید به سمتی حرکت می‌کردیم که با یک برنامه مبتنی بر اصول علمی و عقلانی مطالبات مردم را برآورده کنیم تا امروز مشکلات بر مردم اینقدر فشار نیاورد که تا این حد معترض شوند.»

این فعال سیاسی اصولگرا تأکید کرد: «مهم‌ترین دغدغه ما مشکلات مردم است. به‌خصوص مشکلات اقتصادی بر مردم بسیار فشار می‌آورد و کمر طبقه محرم زیربار گرانی و قیمت‌های بالا خم شده است. در حالی که انتظارات این نبود.»

رئوفیان تصریح کرد: «مردم انتظار دارند مجموعه حاکمیت از جمله دولت برای تحقق مطالبات آنان دغدغه جدی داشته باشند که امید است این اتفاق هرچه زودتر بیفتد.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها