کد خبر: 162484
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۰ ۱۲:۴۰:۰۰
| |

روزبهانی احیاگر بوکس ایران است؛

کلانتری: برای پخش تلویزیونی بوکس خط قرمز عرفی وجود دارد

علیرضا کلانتری می‌گوید احسان روزبهانی احیاگر بوکس ایران است چرا که نگاه‌ها به بوکس ایران را تغییر داده و باعث توجه بیشتر مسئولان شده است.

کلانتری: برای پخش تلویزیونی بوکس خط قرمز عرفی وجود دارد
کد خبر: 162484
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۰ ۱۲:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| «علیرضا کلانتری» دبیر فدراسیون بوکس در نشست خبری این فدراسیون عنوان کرد: خیلی امیدوارم که رسانه بتواند برای توسعه و رشد بوکس به ما کمک کند. چهار اصل مهم را در فدراسیون بوکس به تصویب رسانده‌ایم که به زیرساخت‌های کامل نیاز دارد. بر مبنای همین برنامه پیش می‌رویم و در همین چارچوب پاسخگو خواهیم بود.

وی افزود: یکی از دلایل عدم موفقیت کامل در بوکس ارتباط نامناسب با رسانه بوده، همین جا اعلام می کنم نگرانی بابت انتقادات رسانه نداریم. همه ما در فدراسیون بوکس طبق یک سند راهبردی تدوین شده تا المپیک 2024 پیش می‌رویم. ما اعتقاد داریم باید در چارچوب برنامه‌های کلان ایفای نقش کنیم.

وی افزود: در بحث پشتوانه سازی کمیته استعدادیابی اقدامات خوبی را آغاز کرده است. دوستان در فدراسیون قبل شروع به فستیوال‌های مختلفی کرده بودند که ما هم با اندکی تغییرات سالی دو تا سه بار این فستیوال‌ها را برگزار می‌کنیم. در حوزه نیروهای مسلح جلسات خوبی داشتیم.

دبیر فدراسیون بوکس با اشاره به برنامه های مسابقات و اعزام این فدراسیون عنوان کرد: فروردین ماه مسابقات آسیایی جوانان را داریم که هر ورزشکاری بتواند در این رقابت‌ها به مدال طلا برسد سهمیه المپیک جوانان را کسب خواهد کرد.

همچنین شهریور ماه مسابقات جهانی جوانان فرصت دیگری برای کسب سهمیه المپیک در این رده سنی است. پس از آن مرداد ماه بازی‌های آسیایی جاکارتا را در پیش خواهیم داشت درست است که سه وزن را از ما گرفته اند اما هنوز ناامید نیستیم. ما همیشه گفته ایم باید در 10 وزن برای 10 طلا بجنگیم.

کلانتری ادامه داد: نداشتن برنامه مهمترین مشکل ما بوده است. باید بر مبنای برنامه در کنار هم قرار بگیریم و بر مبنای همین برنامه از هم انتقاد کنیم. نداشتن برنامه پاشنه آشیل بوکس است و چند صدایی در این رشته باعث شده به جایی نرسیم.

وی در خصوص پخش تلویزیونی بوکس تصریح کرد: یک خط قرمز عرفی و نه حقوقی و شرعی در جریان پخش زنده بوکس ایجاد شد که هیچکس مستندات منطقی و معقولی ندارد که چرا بوکس را پخش نمی کنند. باید در این زمینه اقدامات خوبی انجام دهیم و به نتیجه برسیم.

وی در خصوص حامیان مالی نیز اعلام کرد: برنامه ما به این صورت است که در سال 97، 70 درصد منابع مالی از طریق دولت تامین شود. اکثر برنامه‌های ما برون‌مرزی است و بر اساس همین برنامه آرام آرام وابستگی ما به منابع دولتی کم می شود.

کلانتری در خصوص احسان روزبهانی تصریح کرد: شاید بشود گفت روزبهانی احیاگر بوکس ایران است، با نتایجی که او گرفت نگاه‌ها به بوکس ایران تغییر کرد و توجه مسئولان به این رشته بیشتر شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها