واکنش ضرغامی به غیبت سران قوا در جلسات مجمع؛

آقایان با حضور خود در جلسه بعدی حرمت حکم رهبری را نگه دارند

عزت‌الله ضرغامی، رئیس پیشین سازمان صداوسیما در واکنش به شایعات اخیر مبنی بر اعتراض سران قوا به حضور احمدی نژاد در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: شایسته است که آقایان با حضور خود در جلسه بعدی و یا تکذیب این شایعات، حرمت حکم و توقع رهبری معظم از آنان را نگه دارند.

آقایان با حضور خود در جلسه بعدی حرمت حکم رهبری را نگه دارند
کد خبر: 162520
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۰ ۱۴:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| عزت الله ضرغامی، رئیس پیشین سازمان صداوسیما در واکنش به شایعات اخیر مبنی بر اعتراض سران قوا به حضور احمدی نژاد در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام در کانال تلگرامش نوشت: شایسته است که آقایان با حضور خود در جلسه بعدی و یا تکذیب این شایعات، حرمت حکم و توقع رهبری معظم از آنان را نگه دارند.

او در کانال تلگرامی خود با بیان اینکه «مهمترین مصلحت نظام، فهم و درک مصالح کشور و ترجیح آن بر منافع فردی، گروهی و سیاسی است. اعضاء محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام به ویژه رؤسای قوا باید آئینه‌ی تمام نمای این هویت باشند» نوشت: «شایعات روزهای اخیر در مورد عدم شرکت سران قوا در جلسه مجمع، به دلیل اعتراض به حضور آقای احمدی نژاد با هیچ معیاری قابل پذیرش نیست. شایسته است که آقایان با حضور خود در جلسه بعدی و یا تکذیب این شایعات، حرمت حکم و توقع رهبری معظم از آنان را نگه دارند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها