کد خبر: 162521
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۰ ۱۴:۴۷:۰۰
| |

مامیچ قبل از بازی با استقلال:

از بازی در جو ورزشگاه آزادی لذت می‌بریم

سرمربی تیم فوتبال العین امارات با بیان اینکه شفر به خوبی روح آلمانی را در استقلال دمیده است، گفت: بازی سختی با استقلال داریم ولی می‌خواهیم از جو ورزشگاه لذت ببریم.

از بازی در جو ورزشگاه آزادی لذت می‌بریم
کد خبر: 162521
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۰ ۱۴:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| زوران مامیچ در نشست خبری پیش از بازی برگشت استقلال تهران و العین امارات در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا گفت: انتظار بازی بسیار سختی داریم . بازی در این گروه با هر تیمی سخت است.

وی در خصوص بازی در مقابل هواداران مشتاق استقلال که احتمالا استقبال زیادی از این دیدار خواهند داشت، اظهار داشت: آماده ایم از بازی در جو استادیوم آزادی لذت ببریم. امیدوارم بازی خوبی بشود.

سرمربی العین امارات در خصوص اینکه آیا ترسی بابت دو اخطاره شدن بازیکنان خود و محرومیت آنها در بازی با الهلال ندارید، گفت: به هیچ چیزی جز بازی استقلال فکر نمی کنیم و می خواهیم قدرتمندانه پیش برویم.

مامیچ درباره غیبت «کایو» بازیکن اصلی این تیم مقابل استقلال اظهار داشت: او نمی‌تواند در این بازی حضور داشته باشد.

وی در خصوص تفاوت بازی برگشت با دیدار رفت استقلال و العین امارات گفت: استقلال نسبت به سال قبل خیلی بهتر شده است و ما به آنها احترام می گذاریم. آقای شفر خیلی خوب به این تیم روح فوتبال آلمانی را دمیده است. می‌دانیم آنها دربی تهران را هم برده‌اند. اما العین هم می‌خواهد که پیروز میدان شود و با مسائل دیگر کاری نداریم.

همچنین تسوکاسا بازیکن ژاپنی العین که در این نشست همراه با مامیچ حضور داشت درباره ترس احتمالی بازیکنان العین ازحضور پرشمار هواداران استقلال گفت: من سه سال قبل در ایران بودم و برای بازی تیم ملی ژاپن با ایران، جو آزادی را تجربه کردم. البته من ذخیره بودم و بازی نکردم. باید بگویم امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم به خواسته‌هایمان هم برسیم. بازی در جوهایی که هیجان دارد را تجربه کردم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها