کد خبر: 162541
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۰ ۱۴:۲۷:۰۰
| |

محمدجواد فتحی:

طرح‌های شورای شهر سابق به فضای سبز تهران آسیب‌های فراوانی زد

 نایب‌رئیس مجمع نمایندگان استان تهران ضمن مثبت ارزیابی کردن احیای درختان خیابان ولیعصر گفت: باید این امر پسندیده تبلیغ شده و به‌عنوان یک فریضه همگانی شناخته شود. 

طرح‌های شورای شهر سابق به فضای سبز تهران آسیب‌های فراوانی زد
کد خبر: 162541
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۰ ۱۴:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدجواد فتحی با انتقاد از تغییر کاربری باغات تهران گفت: در چند سال گذشته با توجه به طرح‌های شورای شهر سابق به‌نوعی اجازه داده شد تا در باغات فضای مسکونی ساخته شود، فضای سبز تهران آسیب‌های فراوانی دید.

وی با تاکید بر لزوم جلوگیری از اجرا و ادامه این‌گونه طرح‌ها در شهر تهران تاکید کرد: حتماً شهرداری تهران را باید ملزم و شورای شهر را تشویق کنیم به اینکه جلوی این طرح‌های مخرب باغات تهران را بگیرد.


نایب‌رئیس مجمع نمایندگان استان تهران همچنین با اشاره به طرح احیای درختان خیابان ولیعصر بیان کرد: بسیاری از این چنارها از داخل پوسیده و تهی شده‌اند و می‌دیدیم که با یک طوفان و می‌افتادند و خساراتی را ایجاد می‌کردند.


فتحی بابیان اینکه حتماا به لحاظ نوستالژی و سابقه تاریخی باید زیبایی خیابان ولیعصر حفظ و درختان آن احیا شوند، تاکید کرد: به‌جای این درخت‌ها باید از همان نوع که پیش‌ازاین وجود داشته است کاشته شود تا این خیابان به همان زیبایی خیابان ولیعصر بیست سال پیش برگردد.


نماینده تهران در پایان بیان کرد: درخت کاشتن و نگه‌داشتن درخت‌های موجود شانه زدن بر سروصورت طبیعت است.

منبع: شهرنوشت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها