کد خبر: 162803
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۲ ۱۶:۱۰:۰۰
| |

شهنازی:

لغو میزبانی ایران از جام جهانی کشتی فرنگی صحت ندارد!

شاهرخ شهنازی با بیان اینکه خللی در برنامه‌های فدراسیون کشتی ایجاد نشده است، گفت: فدراسیون‌ها سیستم مشخصی دارند که برنامه‌هایشان طبق آن پیش می‌رود و فدراسیون کشتی نیز با همکاری کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش در این خصوص تا الان دچار مشکل نشده است.

لغو میزبانی ایران از جام جهانی کشتی فرنگی صحت ندارد!
کد خبر: 162803
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۲ ۱۶:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| شاهرخ شهنازی درباره اتفاقات اخیر کشتی و وضعیت حال حاضر این فدراسیون گفت: با توجه به تصمیمی که روز گذشته در مجمع گرفته شد، بنی‌تمیم مسئولیت حال حاضر فدراسیون را برعهده دارد و امروز نیز در شورای برون مرزی حضور پیدا کرد که این نشان می دهد جریانات فدراسیون در روال عادی خود پیگیری می‌شود.

دبیر‌کل کمیته ملی المپیک با بیان این که تا یک ماه دیگر وضعیت مدیریتی فدراسیون کشتی مشخص خواهد شد، گفت: مردم نگرانی نداشته باشند چرا که فدراسیون بر مبنای یک سیستم کار می‌کند و نه افراد. در حال حاضر سیستم به امور رسیدگی دارد و ما نیز کار خود را همانند گذشته انجام می دهیم. درجلسه دیروز که برای اعزام کشتی به بازی‌های جاکارتا رایزنی داشتیم، تصمیمات لازم گرفته شد.

وی با تاکید به حمایت همه جانبه این کمیته و وزارت ورزش و جوانان از کشتی، اظهار داشت: در حمایت وزارت تغییری ایجاد نشده و همانند گذشته است و به گفته محمدرضا داورزنی باقی مانده بودجه فدراسیون کشتی نیز تا پایان سال پرداخت خواهد شد.

شهنازی درواکنش به این موضوع که میزبانی ایران از جام جهانی کشتی فرنگی پس گرفته شده است، اذعان داشت: چنین موضوعی صحت ندارد و تا این لحظه پیغام رسمی دریافت نکرده ایم؛ هر زمان نامه رسمی به دستمان برسد، اظهار نظر خواهیم کرد.

اظهارنظر دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره رد لغو میزبانی ایران از جام جهانی کشتی فرنگی در حالی مطرح شده که کمیته ملی المپیک با ارسال نامه‌ای به اتحادیه جهانی کشتی با اعلام حمایت همه‌جانبه از فدراسیون کشتی خواستار بازنگری این نهاد در لغو میزبانی مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی ایران شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها