کد خبر: 162971
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۳ ۱۶:۴۵:۰۰
| |

عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران:

ظرفیت فیبرنوری کشور یک میلیون و 960هزار واحد افزایش یافت

عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: ظرفیت فیبرنوری کشور از ابتدای امسال تاکنون یک میلیون و 960 هزار واحد افزایش یافت که توسعه قابل توجه این زیرساخت، زمینه ساز تحول در حوزه ارتباطات خواهد بود.

ظرفیت فیبرنوری کشور یک میلیون و 960هزار واحد افزایش یافت
کد خبر: 162971
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۳ ۱۶:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ابراهیم یافتیان روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت مخابرات استان فارس در شیراز جزییات بیشتری در این زمینه اعلام نکرد و در عین حال افزود: در استان فارس نیز امسال 80 هزار و 707 واحد به ظرفیت فیبر نوری افزوده شده است.


وی اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید گام های بلندی در توسعه زیرساخت های ارتباطات در استان فارس برداشته شده است.


امام جمعه موقت شیراز نیز در این آیین گفت: مدیریت در نظام اسلامی همراه با پذیرفتن مسئولیت است و تفکر مدیر اگر نوآور باشد در نظام زیر مجموعه خود نیز تحول ایجاد می کند.


حجت الاسلام محمد حسن مرادی بیان کرد: اطلاعات و ارتباطات مردم باید بروز باشد و مردم از فناوری های جدید در این عرصه بهره مند شوند.


وی اظهار کرد: هم اینک تلفن همراه و فناوری های مربوط به آن در کشور عمومیت پیدا کرده است و بیشتر مردم از آن استفاده می کنند؛ این شرایط به طور همزمان زمینه ساز فرصت و تهدید است و از این رو، این فضا باید به شکل مناسبی مدیریت شود.


مدیرعامل سابق شرکت مخابرات منطقه فارس نیز در این آیین گفت: در سه سال گذشته، 200 هزار شماره تلفن ثابت جدید در این استان ایجاد شد و همچنین 37 درصد از تلفن های موجود در استان دارای پهنای باند و همه دارندگان تلفن همراه دارای دیتا شدند.


علی اصغر روزگار افزود: در سه سال گذشته، پنج هزار و 271 پروژه با اعتبار افزون بر 10 هزار و 400 میلیارد ریال در این شرکت اجرا شده است.


در این آیین، از خدمات علی اصغر روزگار مدیرعامل سابق شرکت مخابرات منطقه فارس تجلیل و فرشید ایزدی به عنوان مدیر جدید این شرکت معرفی شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها