کد خبر: 163052
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۴ ۰۷:۳۰:۰۰
| |

ایمانی فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

نباید از آینده کشور مأیوس باشیم

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: ما نباید از آینده کشور مأیوس باشیم. بالاخره ما دولت مستقری داریم که به مسائل کشور اشراف دارد و همچنین نیروهای نظامی بسیار مقتدری داریم و هیچ دلیلی ندارد که ما از آینده ناامید باشیم.

نباید از آینده کشور مأیوس باشیم
کد خبر: 163052
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۴ ۰۷:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ناصر ایمانی فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره حوادث سیاسی سالی که گذشت اظهار کرد: یکی از ابزارهای بسیار مهم برای کند کردن حرکت یک کشور پمپاژ ناامیدی و یأس از آینده کشور است.

او ادامه داد: یکی از بزرگ‌ترین آسیب‌هایی که به یک کشور وارد می‌شود، ناامید شدن از آینده کشور است. باید همواره امیدوار باشیم و امید زیادی به آینده کشور و حل مشکلات داشته باشیم. این موضوع خودش بسیار مهم است چراکه روحیه ناامیدی و یأس مشکل بسیاری را برای کشور ایجاد می‌کند.

ایمانی افزود: ما نباید از آینده کشور مأیوس باشیم. بالاخره ما دولت مستقری داریم که به مسائل کشور اشراف دارد و همچنین نیروهای نظامی بسیار مقتدری داریم و هیچ دلیلی ندارد که ما از آینده ناامید باشیم. البته مشکلاتی در پیش رو خواهیم داشت ولی این مشکلات را خیلی از کشورهای دیگر هم دارند و از این‌ها عبور می‌کنند. من یقین دارم که خط تبلیغاتی خارج از کشور وجود دارد که این ناامیدی را القا می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها