ارغوان:

حضور خانواده‌ها در سالن برای تیم ملی روحیه‌بخش است

ملی‌پوش تیم ملی بسکتبال می‌گوید حضور بانوان و خانواده‌ها در سالن برگزاری مسابقات تیم ملی بسکتبال سبب ایجاد روحیه در بازیکنان تیم ملی می‌شود.

حضور خانواده‌ها در سالن برای تیم ملی روحیه‌بخش است
کد خبر: 163058
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۵ ۱۱:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| روزبه ارغوان در خصوص سال 96 و موفقیت‌هایش در رده باشگاهی و ملی اظهارکرد: خوشبختانه در سالی که گذشت، توانستم با تیم شهرداری تبریز قهرمان لیگ برتر شوم و به خوبی سال را به پایان رساندم.

وی ادامه داد: مسابقه فینال حساسیت خاصی بین دو تیم مهرام و شهرداری تبریز داشت، زیرا هر دو تیم پنج تا شش بازیکن ملی‌پوش مشهدی داشتند. این موضوع نشان می‌دهد قابلیت فنی بازیکنان خراسانی بالاست.

ارغوان خاطرنشان کرد: باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود که یک نماینده از استان خراسان رضوی در لیگ برتر داشته باشیم، پتانسیل بسکتبال استان بالا است و بازیکنان بااستعدادی داریم.

ملی‌پوش خراسانی تیم ملی تصریح کرد: امیدوارم در سال آینده تیمی در سوپرلیگ داشته باشیم تا استعدادها در شهر خود حضور یابند و افتخار بزرگی برای استان کسب کنند.

وی بیان کرد: شرایط اگر فراهم شود برایم افتخار بزرگی است که در شهر خود فعالیت ورزشی‌ام را ادامه دهم، حضور در کنار خانواده سبب می‌شود روحیه بالاتری برای فعالیت داشته‌باشم.

ملی‌پوش خراسانی بسکتبال کشورمان در خصوص شرایط تیم ملی اظهار کرد: بازی‌های تیم ملی امسال به صورت غیر متمرکز و به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود، با تیم‌های قزاقستان، قطر و عراق هم‌گروه هستیم که خوشبختانه در آخرین بازی توانستیم تیم ملی عراق را شکست دهیم و در صدر جدول قرار داریم.

وی ادامه داد: در سال جدید با تیم‌های قزاقستان و قطر دو بازی حساس برگزار خواهیم‌کرد که امیدوارم بتوانیم با صدرنشینی این مسابقات را به پایان برسانیم.

ارغوان تایید کرد: امیدوارم شرایط به گونه‌ای فراهم شود که بتوانیم در مسابقات جهانی روسیه حضور داشته باشیم و برای کشورمان افتخارآفرینی کنیم.

ارغوان در خصوص حضور خانواده‌ها در بازی با عراق در سالن آزادی تهران گفت: حضور خانواده‌ها در این بازی به تیم ملی کمک زیادی کرد و نکته مثبت آن برای بانوان علاقه‌مندان است که می‌توانند از نزدیک شاهد عملکرد تیم ملی باشند. علاوه بر این موضوع خانواده‌ها می‌توانند غیرت بازیکنان ایرانی را از نزدیک شاهد باشند. امیدوارم در آینده شاهد پیشرفت ورزش بانوان باشیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها