کد خبر: 163088
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۵ ۱۲:۴۷:۰۰
| |

پسر ترامپ با 5 فرزند در آستانه طلاق

«ترامپ جونیور» پسر بزرگ رئیس‌جمهور آمریکا و همسرش ونسا که سال 2005 با یکدیگر ازدواج کردند و پنج فرزند دارند، به زودی از هم جدا می‌شوند.

پسر ترامپ با 5 فرزند در آستانه طلاق
کد خبر: 163088
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۵ ۱۲:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| سازمان ترامپ روز پنجشنبه اعلام کرد «ترامپ جونیور» پسر بزرگ رئیس‌جمهور آمریکا و همسرش ونسا که سال 2005 با یکدیگر ازدواج کردند و پنج فرزند دارند، به زودی از هم جدا می‌شوند.

ترامپ جونیور و همسرش ونسا که هر دو 40 ساله هستند در بیانیه ای که سخنگوی سازمان ترامپ -شرکت خانوادگی املاک ترامپ- منتشر کرد، اعلام کردند: «‌‌پس از 12 سال زندگی مشترک، ما تصمیم گرفتیم از یکدیگر جدا شویم. ما همواره احترام زیادی برای یکدیگر و خانواده هایمان قائل خواهیم بود. ما پنج فرزند زیبا داریم و آنها همچنان اولویت ما هستند. از شما می‌خواهیم که در این مدت به زندگی خصوصی ما احترام بگذارید.»

ترامپ جونیور و همسرش پنج فرزند سه تا 10 ساله دارند.

«آماندا میلر» سخنگوی سازمان ترامپ به این ترتیب اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌های آمریکایی را مبنی بر اینکه ونسا ترامپ - با نام اصلی ونسا هایدون - روز پنجشنبه درخواست «‌طلاق توافقی‌» خود را ارائه کرده است، تأیید کرد.

روزنامه « نیویورک پست‌» چند هفته پیش از اختلافات زناشویی این مدل سابق و پسر ترامپ سر سفرهای متعدد ترامپ جونیور و همچنین علاقه شدید وی به توئیتر که مسئله‌ای خانوادگی است، خبر داده بود.

ترامپ جونیور تقریبا هر روز از پدرش در برابر حملات متعددی که در شبکه اجتماعی مورد علاقه‌اش به وی می شود، دفاع می کند.

این جدایی در حالی صورت می گیرد که سازمان ترامپ که ترامپ جونیور و برادرش اریک از زمان ورود پدرشان به کاخ سفید ریاست مشترک آن را بر عهده گرفته‌اند، بیش از پیش هدف تحقیقات درباره تبانی احتمالی تیم تبلیغاتی ترامپ و روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا قرار گرفته است.

دادستان ویژه رابرت مولر از سازمان ترامپ هر گونه سند مربوط به روسیه را درخواست کرده است.

ونسا ترامپ که بر خلاف دیگر اعضای خانواده ترامپ خود را وارد سیاست نمی‌کند، اواسط ماه فوریه پس از باز کردن پاکت نامه‌ای که برای همسرش ارسال شده بود و حاوی پودر سفید رنگ مرموزی بود، تیتر روزنامه‌ها شد.

این پودر خطرناک نبود، اما ونسا ترامپ و همچنین مادرش که هنگام باز کردن نامه در کنار وی بود، به طور پیشگیرانه در بیمارستان بستری شدند.

اوایل ماه مارس پلیس یک مرد جوان را که احتمالا عامل ارسال این نامه بود، در ماساچوست دستگیر کرد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها