جواد امام مدیرعامل بنیاد باران در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

عدم انسجام تیم اقتصادی کابینه، مهم‌ترین ضعف دولت دوازدهم است/ انتخاب معاونان وزرا با هماهنگی واعظی انجام می‌شود

مدیرعامل بنیاد باران بابیان اینکه عدم انسجام تیم اقتصادی کابینه، مهم‌ترین ضعف دولت دوازدهم است؛ گفت: حتماً دولت باید نسبت به تیم خود تجدیدنظر کند.

عدم انسجام تیم اقتصادی کابینه، مهم‌ترین ضعف دولت دوازدهم است/ انتخاب معاونان وزرا با هماهنگی واعظی انجام می‌شود
کد خبر: 163102
|
۱۳۹۷/۰۱/۰۸ ۱۱:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| جواد امام مدیرعامل بنیاد باران در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره نقاط ضعف دولت دوازدهم در اولین سال کاری گفت: به نظر من عدم انسجام تیم اقتصادی دولت مهم‌ترین ضعف دولت دوازدهم در اولین سال کاری‌اش بوده است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: حتماً دولت باید نسبت به تیم خود تجدیدنظر کند. به نظر می‌رسد که با این تیم کاری دولت نمی‌تواند به اهدافی که برای خود تعریف کرده است، دست یابد.

جواد امام گفت: شواهد نشان می‌دهد که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دولت که نبض برنامه‌ریزی اقتصادی دولت است، تاکنون توفیق چندانی نداشته است و همه دستگاه‌ها از آن ناراضی هستند.

مدیرعامل بنیاد باران اضافه کرد: نکته دیگر این است که در این شرایط ما وزرای مسئولیت‌پذیری می‌خواهیم ولی بااین‌وجود محدودیت‌هایی برای وزرا وجود دارد. دفتر رئیس‌جمهوری یکی از این محدودیت‌ها شده است. آقایان وزرا باید انتخاب نیروهای ارشد و معاونین خود را علاوه بر اینکه با مراکز امنیتی هماهنگ می‌کنند، به اطلاع و هماهنگی دفتر رئیس‌جمهوری و آقای واعظی هم برسانند.

او تأکید کرد: من فکر می‌کنم که این موضوع یکی از موانع جدی است. اگر قرار است وزرا پاسخگو باشند، باید تیمشان را هم خودشان بتوانند انتخاب کنند. در غیر این صورت دفتر رئیس‌جمهوری بپذیرد که به‌جای وزرا پاسخ‌گو باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها