ادامه مدال آوری نمایندگان ایران در مسابقات دوومیدانی معلولان فزاع

کاروان ایران در رقابت‌های دوومیدانی معلولان فزاع تا به امروز صاحب 6 مدال در بخش نابینایان و 13 مدال در بخش معلولان شده است.

ادامه مدال آوری نمایندگان ایران در مسابقات دوومیدانی معلولان فزاع
کد خبر: 163109
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۵ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مسابقات دوو‌میدانی بین‌المللی معلولان فزاع امروز جمعه با برگزاری رقابت‌های روز سوم در امارات پیگیری دش. در این روز از رقابت‌ها حامد امیری، ماده پرتاب نیزه کلاس F54، با رکورد 27 متر و 85 سانتی متر صاحب مدال نقره شد.

محمد‌رضا احمدی در ماده پرتاب وزنه کلاس F33، با رکورد 8 متر و 79 سانتی متر صاحب نشان برنز شد. هاشم رستگاری دیگر نماینده ایران در ماده دو 100 متر کلاس F37، با رکورد 12 ثانیه و 32 صدم ثانیه عنوان چهارم را کسب کرد.

همچنین کامران یزدی در ماده دو 100 متر کلاس F38 نهم شد. زهرا برناکی در ماده دو 100 متر کلاس F46 و ظفر ذاکر در ماده پرتاب نیزه کلاس F55 عناوین چهارم را کسب کردند. علیرضا محمودی نیز در ماده پرتاب نیزه کلاس F54، با رکورد 17 متر و 52 سانتی متر در جایگاه هفتم قرار گرفت.

در رقابت های پارا دو و میدانی نابینایان و کم‌بینایان نیز در دوی 100 متر بانوان حکیمه گودرزی توانست به دومین مدال نقره خود دست یابد.

امروز و در آخرین روز از مسابقات سمیه عطایی در نیزه، گودرزی و مهدوی کیا در پرش طول و اولاد و زمانی و شمشیری در پرتاب دیسک به رقابت با رقبا خواهند پرداخت.

به این ترتیب کاروان پارا دو‌و‌میدانی نابینایان و کم‌بینایان تا امروز یک طلا دو نقره و سه برنز کسب کرده و تیم پارا دو و میدانی جانبازان و معلولان نیز 13 مدال به دست آورده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها