کد خبر: 163123
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۵ ۱۵:۵۵:۰۰
| |

تحقیق و تفحص از سرخابی‌ها یک سال به تعویق افتاد

تحقیق و تفحص از سرخابى‌ها در مجلس شوراى اسلامى به سال دیگر موکول می‌شود.

تحقیق و تفحص از سرخابی‌ها یک سال به تعویق افتاد
کد خبر: 163123
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۵ ۱۵:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| چندى پیش جلسه اعضای کمیسیون فرهنگی با حضور سلطانی‌فر و تاج درباره تحقیق و تفحص از عملکرد 10 ساله دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار شد و مسئولان در این باره به بحث و گفت‌و‌گو پرداختند و در نهایت بحث تحقیق و تفحص از این 2 باشگاه را به تصویب رساندند.

با هماهنگى‌هاى لازم قرار است این امر در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار گیرد و اگر طرح مورد نظر رای آورد، هیئت یا کمیته‌ای برای تحقیق و تفحص از این 2 باشگاه شکل گیرد.

باتوجه به اینکه مجمع عمومی پرسپولیس و استقلال از سوی وزارت ورزش و دولت شکل می‌گیرد و آن‌ها از کمک‌های دولتی بهره مند می‌شوند باید میزان درآمدها، مبالغی که از حامیان مالی کسب می‌کنند، میزان هزینه‌ها، روند تصمیم‌سازی و سیاست گذاری مدیران باشگاه‌ها، دلیل فراهم نشدن بستر‌های خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال و موارد این چنینی تحقیق و بررسی شود. به همین دلیل کمیسیون فرهنگی پس از توضیحات وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال جلسه فوری تشکیل داد و بحث تحقیق و تفحص از سرخابی‌ها را به تصویب رساند تا این موضوع در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بررسی شود.

همچنین در این میان کمیسیون گزارش خود را به صحن علنی ارائه داده و قرار بود بحث تحقیق و تفحص از 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس خارج از دستور در صحن علنی مطرح شود که در همین راستا شنیده می شود مجلس شورای اسلامی تحقیق و تفحص از 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال را در دستور کار جلسه علنی روز یکشنبه خود قرار داده است.

در این باره یکى از نمایندگان مجلس شوراى اسلامى گفت: در صورت زمان کافى و ارائه این طرح در جلسه روز یکشنبه احتمال رسیدگى وجود دارد، اما بعید مى دانم این امر امسال رخ دهد چرا که جلسه روز یکشنبه آخرین جلسه علنى مجلس شوراى اسلامى خواهد بود و فکر کنم بررسى تحقیق و تفحص به سال آتى موکول شود چرا که این مسئله باید به تصویب برسد و باید دید آیا اعضا به طرح مورد نظر راى مى دهند یا خیر.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها