کد خبر: 163186
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۶ ۱۱:۴۰:۰۰
| |

در پی تجمع کارگران ورزشگاه آزادی جلوی در وزارت ورزش و جوانان؛

محمودی‌فر: معترضان، کارگر آزادی نیستند!

مدیر مجموعه ورزشی آزادی در رابطه با اعتراض کارگران ورزشگاه آزادی به خاطر به تعویق افتادن حقوق و معوقه‌ آنها گفت: معترضان کارگران مجموعه ورزشی آزادی نیستند بلکه پیمانکار هستند.

محمودی‌فر: معترضان، کارگر آزادی نیستند!
کد خبر: 163186
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۶ ۱۱:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ناصر محمودی‌فر اظهار کرد: معترضین کارگران ورزشگاه آزادی نیستند بلکه پیمانکارانی هستند که حقوق و معوق دو ماه دی و بهمن آنها تا ساعت یازده به حساب آنها واریز خواهد شد. البته این‌ها پیمانکارانی هستند که مربوط به مدیریت دوره قبل است و به مدیریت من ارتباطی ندارد.

وی درباره پروژه‌ بازسازی ورزشگاه آزادی و این که در حال‌ حاضر این پروژه‌ در چه مرحله‌ای قرار دارد، اظهار کرد: در بخش اجرایی و عمرانی کار مقاوم‌سازی به سرعت در حال‌ انجام شدن است و تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم با حمایت وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور کار بازسازی این پروژه‌ بزرگ را هر چه سریع‌تر به اتمام برسانیم.

محمودی‌فر در پاسخ به این پرسش که چه زمانی کار بازسازی آزادی به اتمام خواهد رسید و آیا تصور می‌کنید تا پایان سال 97 شاهد بازسازی تمام قسمت‌های مجموع ورزشی آزادی باشیم یا خیر، گفت‌: من در جریان زمان ‌دقیق کار بازسازی ورزشگاه آزادی نیستم و ‌دقیقا نمی‌دانم کار بازسازی ورزشگاه آزادی تا پایان سال 97 به اتمام برسد یا خیر، اما آن چه که مهم است تلاش ما بر این است تا بتوانیم تمام قسمت‌های ورزشگاه آزادی را که نیاز به بازسازی دارد هر چه‌ سریع‌تر به اتمام برسانیم.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا برای بازسازی ورزشگاه آزادی مشکل بودجه دارید یا خیر، گفت‌: هیچ مشکلی از نظر بودجه نداریم و سعی داریم زودتر کار بازسازی ورزشگاه آزادی را به اتمام برسانیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها