کد خبر: 163238
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۶ ۱۳:۵۸:۰۰
| |

توافق لواندوفسکی با رئال مادرید

گروهی از رسانه‌های اروپایی از توافق مهاجم لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ با کهکشانی‌ها برای فصل آینده خبر داده‌اند.

توافق لواندوفسکی با رئال مادرید
کد خبر: 163238
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۶ ۱۳:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| برخی از رسانه‌های اروپایی به خصوص در اسپانیا مدعی شده‌اند که باشگاه رئال مادرید تنها با برگزاری دو جلسه با روبرت لواندوفسکی، توانسته او را برای پیوستن به کهکشانی‌ها متقاعد کند.

در این میان نشریه موندو دپورتیوو مدعی شده که رئالی‌ها بر سر کلیات قراردادی که قرار است در پایان فصل با مهاجم لهستانی باواریایی‌ها منعقد کنند با او به توافق رسیده‌اند. این توافق در دو جلسه‌ای که میان پینی زاهاوی، مدیر برنامه‌های لواندوفسکی و خوسه آنخل سانچس، معاون فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید برگزار شده صورت گرفته است.

ظاهراً توافق طرفین برای عقد قراردادی دو ساله با امکان تمدید آن برای سال سوم است و به این ترتیب رئال مادرید توانسته مهاجم 29 ساله بایرن مونیخ را از چنگ دیگر مشتریان پروپا قرص او مانند پاری‌سن‌ژرمن، آرسنال و چلسی درآورد.

در همین حال گزارش‌هایی هم منتشر شده که باشگاه بایرن مونیخ هنوز برای فروش بازیکنی که در 4 فصل اخیر برای این تیم 142 گل زده، موافقت نکرده است.

موندو دپورتیوو نوشته است که رئال مادرید پس از تلاش‌های نافرجامش برای متقاعد کردن تاتنهام نسبت به فروش هری کین به کهکشانی‌ها، سراغ لواندوفسکی رفته است. این نشریه کاتالان همچنین گزارش کرده است که رئال مادرید قصد دارد یک سال دیگر برای خرید نیمار از پاری‌سن‌ژرمن صبر کند و جذب او را برای تابستان سال 2019 در دستور کار قرار داده است. رئال مادرید لواندوفسکی را به عنوان جانشین کریم بنزما در نظر گرفته است هرچند که کریستیانو رونالدو از باشگاه خواسته اعتمادشان به هم‌تیمی فرانسوی او را از دست ندهند و باز هم اجازه دهند به عنوان مهاجم نوک اصلی تیم ایفای نقش کند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها