کد خبر: 163324
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۷ ۰۸:۱۹:۰۰
| |

استماع گزارش شورای‌عالی فضای مجازی در نشست غیرعلنی مجلس 

نمایندگان مجلس از دقایقی پیش آخرین جلسه کاری امسال خود را به‌صورت غیرعلنی و به‌منظور استماع گزارش دبیر شورای‌عالی فضای مجازی درمورد وضعیت فضای مجازی آغاز کردند.

استماع گزارش شورای‌عالی فضای مجازی در نشست غیرعلنی مجلس 
کد خبر: 163324
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۷ ۰۸:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| نمایندگان مجلس شورای اسلامی که از دقایقی پیش، آخرین جلسه کاری خود در سال 1396 را به‌صورت غیرعلنی و پشت درهای بسته آغاز کردند، قرار است میزبان دبیر و برخی از مسئولان شورای‌عالی فضای مجازی باشند.

بنابر اعلام قبلی بهروز نعمتی، سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی برگزاری این نشست غیرعلنی ارتباطی به برخی اخبار درمورد فیلترینگ دائم تلگرام در سال آینده ندارد و با برنامه‌ریزی قبلی، قرار است بررسی گزارشی درباره فضای مجازی در دستورکار قرار گیرد.

به‌گفته نعمتی، دبیر و برخی مسئولان فضای مجازی قرار است با حضور در نشست غیرعلنی امروز، گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های آینده شورای‌عالی فضای مجازی به نمایندگان مجلس ارائه کنند.

بهرام پارسایی نیز با اعلام آغاز جلسه غیرعلنی مجلس گفت: آقای فیروز آبادی در نشست غیرعلنی مجلس گزارشی را درخصوص وضعیت فضای مجازی به نمایندگان ارائه می‌کند و وضعیت بررسی پیام‌رسان‌ها در دستور کار این جلسه قرار دارد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها