پورمختار در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» توضیح داد:

منظورم از نظامیان برای ریاست جمهوری یک سپاهی بود/ یک سپاهی حتما می‌تواند رییس‌جمهور خیلی خوبی شود

یک نماینده اصولگرای مجلس در توضیح اظهاراتش پیرامون انتخاب یک نظامی به عنوان رییس‌جمهور تاکید می‌کند که یک سپاهی می‌تواند رییس جمهور خیلی خوبی شود.

منظورم از نظامیان برای ریاست جمهوری یک سپاهی بود/ یک سپاهی حتما می‌تواند رییس‌جمهور خیلی خوبی شود
کد خبر: 163347
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۷ ۱۶:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدعلی پورمختار نماینده کبودرآهنگ و عضو هیات رئیسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفت و گو با خبرنگار اعتمادآنلاین در توضیح اظهاراتش پیرامون انتخاب یک نظامی به عنوان رییس جمهور، گفت: منظور من این بود که یک سپاهی به عنوان رییس جمهور بیاید. چون سپاهی‌ها توانمند هستند. سپاهی‌ها مقتدرند و در عین حال مدیریت قوی دارند.آنها روحیه قوی و مدیریت جهادی دارند.


وی در پاسخ به اینکه چه کسی مدنظرتان است خاطرنشان کرد: در حال حاضر نمی توانم این را بگویم. این دیدگاه من به صورت کلی است که یک سپاهی حتما می تواند رییس جمهور خیلی خوبی شود.


این نماینده اصولگرای مجلس تصریح کرد: یک رییس جمهور سپاهی می تواند ما را از شرایط کنونی نجات دهد. شرایط کنونی مشکلات اقتصادی که حاکم است و ضعفی که بعضا در مقابل کشورهای پر مدعا مانند آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی شاهد هستیم و تحقیری که می شویم.


پورمختار افزود: یک سپاهی این موضوع را بر نمی تابد و یک رییس جمهور سپاهی حتمامی تواند در این عرصه با اقتدار کامل برخورد کند ضمن اینکه پروتکل ها را هم کامل رعایت کند.


وی یادآور شد: افراد توانمند و خیلی قوی در سپاه وجود دارند که می توانند کاندیدای ریاست جمهوری شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها