کد خبر: 163360
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۷ ۱۲:۱۷:۰۰
| |

واکنش اژه‌ای به رفتارهای احمدی‌نژاد:

کسانی که قانون را بر نمی‌تابند مصداق صریح دیکتاتور هستند

غلامحسین محسنی اژه ای، سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به سوالی درباره جریان سازی های احمدی نژاد و یارانشان چیست گفت: بخشی از جریان سازی ها همراهی با دشمن است. عمل آنها با شیطان بزرگ و اسرائیل یکی است. می خواهند از رسیدگی به مفاسدشان جلوگیری کنند.

کسانی که قانون را بر نمی‌تابند مصداق صریح دیکتاتور هستند
کد خبر: 163360
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۷ ۱۲:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگوی دستگاه قضا در آخرین نشست خبری سال 96 در پاسخ به سوالی درباره جریان سازی های احمدی نژاد و یارانشان چیست گفت: بخشی از جریان سازی ها همراهی با دشمن است. عمل آنها با شیطان بزرگ و اسرائیل یکی است. می خواهند از رسیدگی به مفاسدشان جلوگیری کنند.

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه کسانی که قانون را بر نمی تابند مصداق صریح دیکتاتور هستند افزود: این پرونده طی ماهها تحقیق شده و در دادگاه بدوی رسیدگی شده، هر مدرکی می خواستند ارائه دادند

او همچنین در پاسخ به سوالی درباره اتهامات یکی از دستگیرشدگان فرقه شیرازی و همچنین حمله به سفارت ایران در لندن گفت: امروز یکی از فتنه های مسلم این است که کسی بخواهد بین فرق مسلمین، شیعه و سنی فتنه ایجاد کند.انگلیسی ها به طور خاص آنرا دنبال می کنند و جریانی امروز برخی از افرادشان در انگلستان مستقر هستند و پایگاه هایشان ازطریق انگلیس حمایت میشود.دادسرای ویژه روحانیت در ارتباط با این فرد وارد شده و هنوز کیفرخواست صادر نشده است.

او افزود: پلیس لندن در مورد اغتشاشگران در سفارت ایران در لندن مسئول است و از طریق وزارت خارجه و روابط بین الملل قوه قضاییه این موضوع دنبال می شود.


سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در تجمع کشاورزان شرق اصفهان کسی بازداشت شده گفت: ممکن است نیروی انتظامی در صحنه کسانی را بازداشت کنند اما در حال حاضر کسی در بازداشت نیست.


اژه ای در پاسخ به سوالی درباره مبارزه دستگاه قضا با مفسدان گفت:مبارزه با مفاسد مخصوصا با مفاسدی که در دستگاه های حکومتی است از جمله مسائلی است که در سالهای گذشته اولویت دار بوده و در سال 97 نیز هست.

او افزود: امیرمنصور آریا، بابک زنجانی، مهدی هاشمی، محمدرضا رحیمی دانه درشت بودند یا دانه ریز؟بقایی از لحاظ حقوقی معاون رئیس جمهور بوده، بعضی افرادی که در ارتباط با معوقات بانکی گرفتیم آن افراد حتما تعقیب شدند.میگویند چرا پرونده اینها طول می کشد، اینها کاری میکنند که شما به راحتی مستندات را بدست نیاورید.


اژه‌ای گفت: ‎یکی از اولویت هایی که در سال 96 دنبال شد و در سال 97 ادامه دارد ورود مدعی العموم و احیای حقوق عامه است. دادستان ها و دادستان کل کشور در راستای حقوق عامه تلاش کنند. ما بدنبال آن هستیم دستور العملی بنویسیم که دادستان ها بدانند حقوق عامه چیست و ثانیا چگونه و با چه روشی وارد شوند که بیکاری ایجاد نشود و پروژه ای به تعطیلی نیانجامد.


منبع:‌ میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها