ابوترابی:

در سال 96 شاهد بی‌تدبیری و اشرافی‌گری برخی از مسئولان بودیم

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به آسیب‌های موجود در فضای سیاسی کشور در سال 96، گفت: به نوعی بی‌تدبیری مسئولان و اشرافی‌گری برخی از آنها در سال 96 نمود پیدا کرد و در نهایت منجر به سلب اعتماد مردم از بعضی مسئولان شد.

در سال 96 شاهد بی‌تدبیری و اشرافی‌گری برخی از مسئولان بودیم
کد خبر: 163396
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۸ ۰۸:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ابوالفضل ابوترابی در رابطه با اتفاقات سیاسی در داخل و خارج از کشور در سال 96، بیان کرد: در سال 96 شاهد نابودی داعش و به دنبال آن فتح موصل بودیم که برای جمهوری اسلامی ایران و متحدانش اتفاق بزرگ و مهمی بود و بعد بین‌المللی نیز پیدا کرد. کشور نیز دارای تراز ابرقدرتی از لحاظ نظامی شد و معادلات جهانی بر روی ایران جور دیگری حساب خواهند کرد.

وی در ادامه بیان کرد: گروه مقاومت نیز جایگاه ممتازی را در بین‌الملل کسب کرد. در آمریکا نیز شاهد انتخابات بودیم که ترامپ به عنوان رییس‌جمهور انتخاب شد.

ابوترابی در ادامه با اشاره به آسیب‌هایی که در فضای سیاسی کشور در سال 96 وجود داشت، گفت: می‌توان به نوعی به بی‌تدبیری مسئولین و اشرافی‌گری برخی از مسئولان و اختلاس‌ها و حقوق‌های نامتعارف و حتی املاک نجومی که شاهد بودیم، اشاره کرد که در مجموع اعتماد مردم از بعضی از مسئولین سلب شد. بحث‌هایی مانند بیکاری و عدم اقدام مناسب در رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم و همچنین غفلت مسئولین در این مدت منجر به واگرایی و در نتیجه اغتشاشاتی شد که در سال جاری شاهد بودیم.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس در پایان معتقد است: در مواردی نیز دولت با دست خود در خصوص فضای مجازی بحث‌هایی را ایجاد کرد و دشمن نهایت استفاده بهینه را از فضای مجازی کرد و به کمبودها دامن زد و مردم را نیز تحریک کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها