کد خبر: 163604
|
۱۳۹۷/۰۱/۰۱ ۱۱:۱۷:۰۰
| |

معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده

نوروز انگیزه‌ای برای تلاش در مقابله با بی‌عدالتی است

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: نوروز انگیزه ای برای تلاش در مقابله با بی عدالتی و تبعیض به نفع همه انسان ها اعم از زن و مرد است.

نوروز انگیزه‌ای برای تلاش در مقابله با بی‌عدالتی است
کد خبر: 163604
|
۱۳۹۷/۰۱/۰۱ ۱۱:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در پیام نوروزی خود نوشت: همزمانی نوروز عید باستانی ایرانیان با اعتدال بهاری و تحولی که در جان عالم رخ می دهد، معنادار و بسیار الهام بخش است.


وی افزود: نوروز می گوید، پس از شب های طولانی زمستان که بیم سردی دل ها می رفت، بهار با جلوه های امیدبخش و سرشار از زیبایی می رسد و طبیعت، نوید نور و نو شدن می دهد؛ چه در گیاه و درخت و چه در ذات انسان ها.


در ادامه این پیام تاکید شده است: نوروز را ایرانیان برای بزرگداشت حیات و تحول به سوی خوبی ها سال هاست که غنیمت می شمرند‌؛ این را می توان انگیزه ای نیز برای تلاش در مقابله با بی عدالتی و تبعیض به نفع همه انسان ها اعم از زن و مرد برشمرد. باشد تا ملاک برتری فقط تقرب به سوی خوبی ها یا تقوی باشد‌.


ابتکار در این پیام ، این مناسبت عظیم تاریخی و تمدنی را به خصوص وقتی سیاه دلانی بر طبل دشمنی و جنگ با ایران عزیز می کوبند، باید فرصت تقدیم پیام صلح، نوعدوستی و امید به همه بشریت دانست.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها