کد خبر: 163692
|
۱۳۹۷/۰۱/۰۳ ۱۵:۰۰:۰۰
| |

غلامعلی رجایی:

تخریب اصلاح‌طلب‌ها، سناریویی گسترده است که فعلا در مخالفت با شورا و نجفی خود را هویدا کرده

غلامعلی رجایی در کانال تلگرامی خود نوشت: سناریوی تخریب اصلاح‌طلبها سناریویی گسترده است که فعلا در مخالفت با شورا و نجفی خود را هویدا کرده و ناشی از شکست سنگین بعضی‌ها در انتخابات شوراهاست.

تخریب اصلاح‌طلب‌ها، سناریویی گسترده است که فعلا در مخالفت با شورا و نجفی خود را هویدا کرده
کد خبر: 163692
|
۱۳۹۷/۰۱/۰۳ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامعلی رجایی در کانال تلگرامی خود نوشت:

دیروز قبل از ظهر شنیدم جلسه وفاق تشکیل شده است.وفاق، اتفاق خوبی است که دو جناح سیاسی را برادرانه درکنار هم برای رفع مشکلات شهر در کنار هم جمع کرده است و امید که این الگوی خوب الگوی سایر شهرها باشد و بشود.اواسط جلسه رسیدم و در آخر از من خواستند عرایضی تقدیم کنم.بیست دقیقه ای سخن گفتم و ضمن تایید اصل این ایده و کار،گفتم سالها قبل در جلسه ای در ایام نوروز به دوستان گفتم هرکس هر سلیقه سیاسی دارد باید مثل کفشهایی که در بیرون در اتاق از پا در آورده می شود، فارغ از سلیقه شخصی اش وارد جلسه شود و محور کار و بحث فقط توسعه و مسایل شهرمان دزفول باشد و بس.

در نکته ای دیگر گفتم مقبولیت هیچ کس نزد دیگران، صد در صد نیست باید با مشترکات یکدیگر کار کتیم و نگاهمان به وجه تفارق و تمایزمان نباشد

گفتم در این سالها از مرحوم آقای هاشمی واقع نگری را آموختم که با مسایل پیرامونی باید واقع نگرانه مواجه شد و اگر در کسی حتی ده درصد اشتراک باخودمان دیدیم وی را طرد و رها نکنیم و با او تعامل کنیم.

مغرب به مسجدی برای نماز رفتم.بعد از نماز چند نفر اطرافم جمع شدند.یکی از آنها که می دانست من مشاور شهردار تهران شده ام، گفت شنیده ام دکتر نجفی ساعت ده صبح سر کار می رود و ساعت دو بعد از ظهر راهی منزلش می شود!!

از اینکه دامنه تخریب نجفی به شهرستانها هم رسیده ،قدری تعجب کردم.گفتم اینگونه نیست. از من بشنو. سه شنبه گذشته با ماشین ایشان به منزل شان رفتیم و در راه حدود پنجاه دقیقه با هم راجع به مسایل مرتبط با استعفای نابهنگام شان خصوصی صحبت کردیم. در برگشتن که با محافظ و راننده شان برگشتم از راننده پرسیدم صبح ها چه ساعتی دکتر را به شهردار ی می آورید؟ گفت حدود شش و ربع گفتم یعنی در تاریکی هوا.گفت: آری. پرسیدم :شبها چی؟ گفت: دکتر، تا دیر وقت کار می کنند و اضافه کرد: پنجشنبه ها که هیچ، ایشان اغلب جمعه ها تا حدود عصر یا در شهرداری کار می کند و یا در بیرون است و بازدید دارد.

سناریوی تخریب اصلاح طلبها سناریویی گسترده است که فعلا در مخالفت با شورا و نجفی خود را هویدا کرده و ناشی از شکست سنگین بعضی ها در انتخابات شوراهاست. کسی تردید نکند هم نجفی مایل به کناره گیر ی نیست و هم اعضای شورا ی اسلامی شهر تهران هرگز مایل به پذیرش استعفای نجفی نیستند مگر اینکه بحث مصلحت نظام! به میان کشیده شود و شورا چاره ای جز تمکین نداشته باشد. در جلسه پایان سال شهردار با معاونین و شهردار مناطق که روز یکشنبه بود بعد از سخنان دکتر نجفی که در بیانی معنادار در باره رفتنش به بهانه بیماری! گفت: همه باید منتظر نظر و رای شورا باشیم در سخنی کوتاه به ایشان گفتم درمان عارضه جدید دلیل بر کناره گیری نمیشود .انشاالله موقع تحویل سال دعا می کنیم بعد ازعمل و استراحتی یکی دو ماهه با قدرت و قوت به سرکار بر گردید.بعد با شوخی معناداری که ناشی ازعدم اهمیت وزن معالجه در کناره گیری اش بود،گفتم حالا اگر ادامه کار با وجود بیماری به مشکل هم برخورد ،طوری نیست اتفاقا خوب است تهران شهردار شهیدی هم داشته باشد!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها