ورود سامانه بارشی جدید به کشور

یک کارشناس هواشناسی گفت: سامانه بارشی جدیدی از فردا شب وارد کشور می‌شود.

ورود سامانه بارشی جدید به کشور
کد خبر: 164074
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۳ ۱۴:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| مرتضی ضرابی در خصوص آخرین شرایط جوی نقاط مختلف کشور گفت: امروز شرایط جوی به گونه‌ای است که در تمام کشور در طول روز آسمانی صاف و آفتابی خواهیم داشت­ و شرایط آب و هوایی مناسب برای گشت‌و‌گذار در طبیعت است، تنها بارش‌های پراکنده‌ای در بخش‌های جنوبی خراسان رضوی و مناطقی از خراسان جنوبی پیش بینی می کنیم.

وی ادامه داد: در گیلان­ ­و مازندران امروز هوا نیمه‌ابری است، پدیده غالب در شرق کشور و در بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان، یزد­ و کرمان و خراسان رضوی و­ جنوبی­ وزش باد خواهد بود.

ضرابی گفت: فردا هم­ آسمانی صاف و آفتابی در غالب نقاط کشور خواهیم داشت­ و­­ مسافران می توانند برای بازگشت به شهرها­­ برنامه‌ریزی کنند. تنها در ارتفاعات آذربایجان شرقی­ و غربی­ و استان اردبیل آسمانی نیمه ابری با بارش‌های پراکنده خواهیم داشت. فردا شب یک سامانه بارشی وارد کشور خواهد شد، بنا براین روز چهارشنبه در بخش‌هایی از شمال غرب کشور، گیلان­ و غرب مازندران بارندگی آغاز می‌شود و از ظهر به بعد این بارش‌ها غالب سواحل دریای خزر را در بر می‌گیرد.

وی افزود: روز پنجشنبه در غرب، جنوب غرب، مرکز و­ شمال شرق­ کشور با شدت­ و ضعف شاهد بارندگی خواهیم بود، ولی روز جمعه این بارش‌ها تقویت می‌شود که تمرکز اکثر بارش‌ها در استان‌های غربی کشور خواهد بود.

امروز همچنین بخش‌های شرقی خلیج فارس­ و حوالی تنگه هرمز آب‌های مواج و متلاطم را خواهیم داشت.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها