کد خبر: 164330
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۵ ۱۵:۳۰:۰۰
| |

دل‌پیرو:

وقت بازنشستگی بوفون است

کاپیتان سابق بانوی پیر می‌گوید که از رویکرد تاکتیکی سرمربی این تیم در شب شکست سنگینش برابر رئال مادرید راضی نیست.

وقت بازنشستگی بوفون است
کد خبر: 164330
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۵ ۱۵:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| آلساندرو دل‌پیرو تصمیمات تاکتیکی ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس را در بازی خانگی شب گذشته (سه‌شنبه) بانوی پیر برابر رئال مادرید زیر سؤال برد.

دل‌پیرو درباره شکست 3 بر صفر تیم سابقش مقابل کهکشانی‌ها در تورین که کار آنها را برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت کرد، گفت: رئال مادرید بهترین خط میانی دنیا را دارد. آنها تیمی هستند که می‌دانند چه زمانی حمله و چه زمانی دفاع کنند. کریستیانو رونالدو در دنیا بهترین است. او واقعاً خوب بازی می‌کند و یک مهاجم تمام عیار است اما او در واقع یک شماره 10 است چون با شیوه بازی‌اش می‌تواند همه را به وجد آورد. دیبالا و ایگواین؟ از آنها انتقاد خواهد شد اما ناواس هم یک واکنش فوق‌العاده برای مهار ضربه ایگواین انجام داد و دیبالا هم تلاشش را انجام داد.

کاپیتان سابق بیانکونری افزود: دیبالا و کاستا تنها بازیکنان بودند که می‌توانستند بیشتر از این کار کنند. گل اول به رئال مادرید روحیه داد و بالعکس ضربه روحی بزرگی به یوونتوس زد. آلگری؟ او بارها و بارها به خاطر تصمیمات تاکتیکی‌اش ستوده شده اما این بار شاید می‌توانست تصمیمات دیگری بگیرد و روند بازی را تغییر دهد. با توجه به فینال فصل گذشته (باخت 4 بر یک یوونتوس برابر رئال مادرید در کاردیف) انتظار داشتم که او تغییراتی را در روند بازی یوونتوس اعمال کند. با همه این‌ها باید گفت که کار رئال مادرید در لیگ قهرمانان واقعاً خوب است و این تیم می‌خواهد با کسب سومین قهرمانی متوالی‌اش تاریخ‌ساز شود. پذیرش این باخت برای یوونتوس بسیار سخت خواهد بود اما این تیم باید کارش را از سر بگیرد.

دل‌پیرو در پایان درباره بوفون و اینکه آیا دیگر زمان بازنشسته شدن سنگربان یووه رسیده است، اظهار داشت: نمی‌دانم او چه زمانی می‌خواهد بازنشسته شود اما مسلماً وقتی که یک قهرمان برای انجام کاری دیگر شور و اشتیاقی ندارد و دیگر نمی‌تواند در آن پیشرفتی داشته باشد، باید به آن کار پایان دهد و دست از بازی بکشد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها