کد خبر: 164435
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۷ ۰۸:۱۷:۰۰
| |

برنامه‌های رادیو اقتصاد؛

از فوت کوزه گری در کسب و کار تا چگونگی جلوگیری از اسراف غذا

رادیو اقتصاد برای امروز برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است که به برخی از مهم‌ترین‌ برنامه‌ها اشاره می‌کنیم.

از فوت کوزه گری در کسب و کار تا چگونگی جلوگیری از اسراف غذا
کد خبر: 164435
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۷ ۰۸:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| رادیو اقتصادبرای امروز جمعه 17 فروردین برنامه‌های متعددی را تدارک دیده است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

کارآفرینی در صنایع لوله های پلی اتیلن و تولید ماکارونی

رادیو اقتصاد در برنامه "وطن ساز" جمعه 17 فروردین ماه، کارآفرینی در صنایع لوله های پلی اتیلن و تولید ماکارونی را معرفی می کند.

عنایت بساطی کار آفرین در حوزه صنایع لوله های پلی اتیلن به همراه ولی محمد شیرزادی کار آفرین نمونه درحوزه تولید ماکارانی در این برنامه در مورد نوع فعالیتشان و تجربه های ارزشمند و مفیدشان صحبت خواهند کرد.

برنامه "وطن ساز" کاری از گروه صنعت و بازرگانی به تهیه کنندگی سهیلا کسی خان است که جمعه ها ساعت 09 به مدت 55 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

چگونگی جلوگیری از اسراف غذا

رادیو اقتصاد در برنامه "چرتکه" جمعه 17 فروردین ماه، قصد دارد به موضوع جلوگیری از اسراف غذا بپردازد.

دور ریز سالانه غذا، تبدیل باقی مانده­ی خوراکی ها به غذاهای نوین، بچه ها و هدر دادن غذا، خرید روزانه و تنها خرید ملزوماتی که می توان تا خانه حمل کرد و ... از جمله محورهای موضوعی این برنامه خواهند بود که با حضور کارشناسان مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت.

مسابقه، گفتگو با بچه ها، شوخی با اخبار اقتصادی هفته و ... از دیگر بخش هایی هستند که در این برنامه به سمع شنوندگان خواهد رسید.

برنامه "چرتکه" کاری از گروه صنعت و بازرگانی به تهیه کنندگی الهام مصطفوی است که جمعه ها ساعت 10 به مدت 115 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

فوت کوزه گری در کسب و کار

رادیو اقتصاد در برنامه "اقتصاد تعطیل نیست" جمعه 17 فروردین ماه، به سراغ موضوع فوت کوزه گری در کسب و کار خواهد رفت.

در این برنامه با حضور کارشناسان کسب و کار و نیز فرهنگ عامه در این برنامه به مقوله فوت کوزه گری در کسب و کار پرداخته خواهد شد.

مهارت های لازم برای کسب و کار، رازهای کسب و کار موفق و ... از دیگر مواردی هستند که در برنامه مطرح و بررسی خواهند شد.

برنامه "اقتصاد تعطیل نیست" کاری از گروه صنعت و بازرگانی به تهیه کنندگی حمیده سلطانی جمعه ساعت 17 به مدت 115 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

نقش توانمندی‌های نظامی در اقتصاد کشور

رادیو اقتصاد در برنامه "ما می توانیم" جمعه 17 فروردین ماه، نقش توانمندی‌های نظامی در اقتصاد کشور را بررسی می کند.

تحلیل توانمندی‌های نظامی در دوران دفاع مقدس، نقش توانمندی های نظامی در اقتصاد در حال حاضر و نیز دوران دفاع مقدس، بهره گیری از تجربیات دوران دفاع مقدس در حوزه نظامی و اقتصادی و ... از دیگر موضوعاتی هستند که در این برنامه با حضور کارشناسان مربوطه مورد بحث و گفتگو قرار خواهند گرفت.

برنامه "ما می توانیم" کاری از گروه صنعت و بازرگانی به تهیه کنندگی غلامرضا عزتی است که جمعه ها ساعت 20 به مدت 55 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها