پولادمردان ایرانی زیر ذره‌بین فدراسیون جهانی وزنه‌برداری

فدراسیون جهانی وزنه‌برداری لیستی از وزنه‌برداران را که در سال 2018 زیر نظر کمیته ضد دوپینگ فدراسیون جهانی فعالیت می‌کنند، منتشر کرده که نام 10 وزنه‌بردار ایرانی هم در این فهرست دیده می‌شود.

پولادمردان ایرانی زیر ذره‌بین فدراسیون جهانی وزنه‌برداری
کد خبر: 164447
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۷ ۰۹:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| به تازگی فدراسیون جهانی وزنه برداری لیستی از وزنه برداران را اعلام کرده که در سال 2018 زیر نظر کمیته ضد دوپینگ فدراسیون جهانی فعالیت می کنند و باید هر موقعی که مسئولان به طور سر زده برای تست دوپینگ به اردوهای آنها می روند آمادگی انجام چنین کاری را داشته باشند.

در این لیست نام 325 وزنه بردار وجود دارد. نکته جالب توجه اینکه در این فهرست به غیر از قهرمانان جهان و المپیک،وزنه برداران 9 کشوری که محروم هستند هم در این لیست دیده می شود.روسیه، قزاقستان، ارمنستان، اوکراین، بلاروس، مولداوی، چین و ترکیه از جمله کشورهایی هستند که بخاطر دوپینگ در حال حاضر حق شرکت در هیچ گونه مسابقاتی را ندارند و باید منتظر بمانند تا محرومیت شان اتمام یابد.

از ایران هم نام 10 وزنه بردار در این لیست به چشم می خورد که اسامی آنها به شرح زیر است:

1- سعید علی حسینی

2- بهداد سلیمی

3- سهراب مرادی

4- کیانوش رستمی

5- علی هاشمی

6- محمدرضا براری

7- رضا بیرالوند قهرمان جوانان جهان2017

8- محسن ایمانی نفرسوم قهرمانی جوانان آسیا2017

9- امیررضا عسگری نایب قهرمان نوجوانان آسیا 2017

10- محمد شهاب انداز (این وزنه بردار در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا 2017 موفق به کسب مدال نقره شد اما به طور ناباورانه ای چند ماه پس از این اتفاق آزمایش دوپینگش مثبت اعلام شد).

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها