نقوی حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی در تشریح جلسه با مسئولین اطلاعات سپاه

اینکه گفته می‌شود پیام‌رسان‌های داخلی دارای امنیت نیستند، کذب محض است/ چرا باید در کشور ما تلگرام رها باشد/ تقویت پیام‌رسان‌های داخلی در راس فعالیت‌های دولت قرار گیرد/ مراجع ذی ربط درحوزه فضای مجازی، به وظیفه انقلابی، شرعی و ملی خود عمل کنند

نقوی حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی درباره حمایت از پیام رسان های داخلی در جلسه با مسئولان اطلاعات سپاه گفت: ایجاد شبکه ملی فضای مجازی و حمایت و تقویت پیام رسان های داخلی در راس فعالیت های دولت و وزارت ارتباطات قرار گرفته است.

اینکه گفته می‌شود پیام‌رسان‌های داخلی دارای امنیت نیستند، کذب محض است/ چرا باید در کشور ما تلگرام رها باشد/ تقویت پیام‌رسان‌های داخلی در راس فعالیت‌های دولت قرار گیرد/ مراجع ذی ربط درحوزه فضای مجازی، به وظیفه انقلابی، شرعی و ملی خود عمل کنند
کد خبر: 164924
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۱ ۱۰:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدحسین نقوی حسینی در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه 21 فروردین ماه) فراکسیون نمایندگان ولایی با مسئولین اطلاعات سپاه در حوزه فضای مجازی، اظهار داشت: این جلسه ساعت 7 صبح با حضور مسئولین اطلاعات سپاه در حوزه فضای مجازی تشکیل شد و گزارش مفصلی از وضعیت، شرایط، اهداف و برنامه های فضای مجازی ارائه شد.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس بیان کرد: در این جلسه مطرح شد که پیام رسان‌های خارجی فقط نقش ارتباطی را ایفا نمی کنند بلکه با استفاده از کانال‌‎ها نقش رسانه‌ای دارند و باید گفته شود که تلگرام و فضای مجازی در هیچ کشوری مثل کشور ما رها نیست.

وی افزود: در این جلسه گفته شد که نظام سلطه برای کشور ما برنامه دارد و هدفمند پیش می رود، اینگونه نیست که فضای مجازی در کشور ما نیز مثل سایر کشورها باشد.

50% کاربران تلگرام ایرانی هستند

نقوی حسینی با بیان اینکه50% کاربران تلگرام ایرانی هستند، ادامه داد: اغلب کشورها کاملا مسلط بر تلگرام هستند و انتظار این است که مراجع ذی ربط در حوزه فضای مجازی کشور، به وظیفه انقلابی شرعی و ملی خود عمل کنند چون فضای مجازی در خدمت آمریکا و رژیم صهیونیستی است و باید مردم را از چنگ آن‌ها نجات داد.

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: ایجاد شبکه ملی فضای مجازی و حمایت و تقویت پیام رسان های داخلی در راس فعالیت های دولت قرار گرفته و وزارت ارتباطات در این زمینه مسئول اجرای موارد ابلاغ شده که به طور جدی نیز ورود پیدا کرده است.

5 پیام رسان داخلی تا آخر فروردین به سطح قابل قبول می رسند

او افزود: در این جلسه مطرح شد که پیام رسان های داخلی در حال تغییر و تحولات بسیار خوب است و به زودی سامان خوبی پیدا می کنند و قطعا با رفع مشکلات و موانع خود، پاسخگوی همه نیازهای داخلی خواهند شد و 5 پیام رسان داخلی تا آخر فروردین به سطحی خواهند رسید که در صورت حذف پیام رسان های خارجی، هیچ مشکلی در فضای کسب و کار، اشتغال در فضای مجازی و فعالیت های ارتباطی ایجاد نخواهد شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این جلسه مطرح شد که دستگاه‌‎ها و نهادها نیز در حال انتقال کلیه خدمات و فعالیت های خود به پیام رسان‌های داخلی هستند، بیان کرد: در این جلسه گفته شد که اغلب کشورها مثل روسیه، مالزی، اندونزی، پاکستان و سایر کشورها برخورد قاطع و جدی با تلگرام دارند، چرا باید در کشور ما تلگرام رها باشد.

نقوی حسینی گفت: در این جلسه مطرح شد، اینکه گفته می‌شود پیام رسان های داخلی دارای امنیت نیستند، کذب محض است و واقعیت ندارد امروز انتقال از پیام رسان های خارجی به پیام رسان های داخلی یک مطالبه عمومی است.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: یکی از وجوه مهم و نگران کننده تهدیدات اقتصادی و خسارات احتمالی اقتصادی در فضای مجازی و پیام رسان های خارجی است به طوری که اگر روند فعالیت های اقتصادی در پیام رسان‌های خارجی به این شیوه ادامه یابد، اتفاق موسسات مالی- پولی در حوزه فعالیت های اقتصادی فضای مجازی رخ خواهد داد و در آن صورت چه کسی پاسخگو است؟

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها