کد خبر: 165151
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۳ ۱۰:۴۳:۰۰
| |

آغاز پیش تولید فصل دوم سریال «روزهای بی‌قراری»

فصل دوم سریال «روزهای بی‌قراری» وارد مرحله پیش تولید شده است.

آغاز پیش تولید فصل دوم سریال «روزهای بی‌قراری»
کد خبر: 165151
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۳ ۱۰:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| امیرحسین شریفی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون، در خصوص روند تولید فصل دوم سریال «روزهای بی‌قراری» گفت: فصل دوم سریال «روزهای بی‌قراری» وارد مرحله پیش تولید شده و فیلمنامه این سریال به قلم شعله شریعتی در حال نگارش است.

وی در خصوص بازیگران این سریال اظهار کرد: به دلیل سکونت بازیگر نقش «سارا» در مشهد، ادامه قصه سریال از این شهر آغاز می‌شود و ادامه داستان را در تبریز تصویربرداری می کنیم. در فصل دوم سریال «روزهای بی‌قراری» به موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی و تبریز 2018 به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام هم می پردازیم.

تهیه کننده این سریال بیان کرد: سارا صوفیانی و کامران تفتی در فصل دوم سریال حضور دارند. این روزها در حال مذاکره با چند بازیگر مطرح سینما و تلویزیون هستیم و البته 75 بازیگر بومی استان تبریز نیز در فصل دوم سریال روزهای بی قراری حضور خواهند داشت.

شریفی عنوان کرد: این سریال با مشارکت معاونت سیمای استان ها و حمایت دکتر دارابی معاون استان ها و مرکز صدا و سیمای تبریز ساخته خواهد شد.

گفتنی است؛ فصل اول سریال «روزهای بی‌قراری» در 23 قسمت 40 دقیقه‌ای به سفارش معاونت سیمای استان‌ها، از شبکه سه سیما پخش شد و جزو پربیننده ترین سریال ها در سال 95 بود.

بازیگرانی مثل ابوالفضل پورعرب، پژمان بازغی، الهام حمیدی، کامران تفتی و سارا صوفیانی در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها