کد خبر: 165466
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۶ ۱۲:۴۹:۰۰
| |

غلامحسین اسماعیلی رئیس‌ کل دادگستری استان تهران اعلام کرد:

برای عده‌ای از متهمان حقوق‌های نجومی کیفرخواست‌های جدید صادر شد/ آخرین وضعیت متهمان اعتراضات دی ماه

غلامحسین اسماعیلی رئیس‌کل دادگستری استان تهران گفت: برای عده دیگری از متهمان حقوق‌های نجومی کیفرخواست صادر شده و پرونده‌هایشان تازه از دادسرا به دادگاه آمده است.

برای عده‌ای از متهمان حقوق‌های نجومی کیفرخواست‌های جدید صادر شد/ آخرین وضعیت متهمان اعتراضات دی ماه
کد خبر: 165466
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۶ ۱۲:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامحسین اسماعیلی، رئیس‌کل دادگستری استان تهران درباره آخرین وضعیت پرونده متهمان اغتشاشات دی سال 96 اظهار کرد: در ارتباط با پرونده‌های اغتشاشات دی ماه 96، برای تعدادی از متهمان حکم صادر شده و تعدادی هم در نوبت رسیدگی است.

رئیس کل دادگستری استان تهران اضافه کرد: در بین حکم‌های صادره، هم رای به محکومیت و هم برائت وجود دارد.

اسماعیلی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص پرونده جرایم انتخاباتی استانداران و فرمانداران در انتخابات سال 96 هم اظهار کرد: رسیدگی بدوی به پرونده مقاماتی که در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 مرتکب جرم شدند، تمام شده و فعلاً پرونده در تجدیدنظر مطرح است.

رئیس‌کل دادگستری استان تهران درباره آخرین وضعیت پرونده متهمان حقوق‌های نجومی نیز گفت: برای بخش عمده‌ای از پرونده‌هایی که در دادگاه مطرح رسیدگی بود، رای صادر شده و پرونده افرادی که به حکم‌شان اعتراض داشتند، در مرحله تجدیدنظر است. البته در بین آرای صادره، برائت هم داشتیم.

این مقام مسئول در دادگستری استان تهران گفت که در ماه‌های پایانی سال 96 هم، برای یکسری دیگر از متهمان حقوق‌های نجومی کیفرخواست صادر و پرونده‌هایشان تازه از دادسرا به دادگاه آمده است.

اسماعیلی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا برای صفدرحسینی رئیس سابق صندوق توسعه ملی هم در ارتباط با حقوق‌های نجومی پرونده تشکیل شده یا خیر و اینکه آیا منتهی به صدور حکم شده است؟ توضیح داد: در مرحله دادسرا پرونده داشت اما در بین پرونده‌های قبلی ارتباط با حقوق‌های نجومی وجود نداشت و رایی صادر نشده است. نمی‌دانم پرونده وی در بین سری جدیدی که به دادسرا آمده، وجود دارد یا خیر.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها