کد خبر: 165873
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۹ ۱۱:۵۰:۰۰
| |

رئیس شورای شهر مریوان در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

مردم مریوان از بسته شدن مرز ناراحت هستند/ مشکل از طرف عراقی است/ هشتاد درصد درآمد تمام این منطقه از مرز است

رئیس شورای شهر مریوان با تأکید بر اینکه مردم از بسته شدن مرز واقعا ناراحت هستند، اعلام کرد: مشکل بسته شدن مرز از طرف عراقی است.

مردم مریوان از بسته شدن مرز ناراحت هستند/ مشکل از طرف عراقی است/ هشتاد درصد درآمد تمام این منطقه از مرز است
کد خبر: 165873
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۹ ۱۱:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اسد شیخ عطاری رئیس شورای شهر مریوان در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره اعتصاب بازار این شهر در واکنش به بسته شدن مرزها اظهار کرد: ما موضوع را از طریق فرماندار مریوان پیگیری کرده‌ایم و حتی استانداری ورود پیدا کرده است و با قول و قرارهایی که گرفته‌ایم قرار است بازار باز شود ولی کلیه مرزها فعلا بسته شده است.

این مقام محلی با بیان اینکه مرز مریوان و بانه کمی زودتر از سایر مرزها بسته شد، اظهار داشت: گفته می‌شود که تغییرو تحولاتی از سوی دولت عراق در حال انجام و مشکلات مربوط به طرف عراقی است وگرنه دولت ایران مشکلی ندارد.

شیخ عطار با تأکید بر این که حل این مسئله را پیگیری می‌کنیم افزود: مردم واقعا ناراحت هستند چون هشتاد درصد درآمد تمام این منطقه از مرز است.

رئیس شورای شهر مریوان تصریح کرد: بحث‌هایی برای راه‌اندازی سامانه الکترونیکی کولبری هست. فرماندار، استاندار و نیروهایی که با مرز سروکار دارند، دغدغه‌شان باز شدن مرز است. ولی دولت عراق مشکلات داخلی خودش را دارد.

او گفت: در این سامانه هدف این است که هرکسی به میل خودش وارد کولبری نشود و از شهرهای دیگر نیایند حق این مردم را ضایع کنند. با این حال من هنوز در جریان جزئیات چگونگی اجرایی شدن آن نیستم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها