کد خبر: 166043
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۱ ۱۶:۲۰:۰۰
| |

اعتمادآنلاین از وضعیت قرارداد بازیکنان پرسپولیس گزارش می‌دهد

پرسپولیس و چالش تمدید قراردادها

پرسپولیس که با رأی فدراسیون جهانی فوتبال از دو پنجره نقل و انتقالات محروم است با بحران تمدید قرارداد بازیکنانش مواجه شده است و هواداران این تیم را نگران کرده است.

پرسپولیس و چالش تمدید قراردادها
کد خبر: 166043
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۱ ۱۶:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پرسپولیس برای دومین سال پیاپی قهرمان لیگ برتر فوتبال شد و توانست روند مثبت خودش را با برانکو حفظ کند. هرچند برانکو به دلیل داشتن بازیکنان باکیفیت و تأثیرگذار توانست بازی‌های روان و زیبایی در لیگ هفدهم به نمایش بگذارد، اما او برای فصل بعدی با یک چالش جدی دست به گریبان است. پرسپولیسی‌ها به دلیل محرومیتی که فیفا برای آنها در نظر گرفته از دو پنجره نقل و انتقالات محروم هستند و نمی‌توانند هیچ بازیکنی را به خدمت بگیرند. همین موضوع نگرانی‌هایی را برای کادر فنی و هواداران آنها به وجود آورده است. حالا خبرهایی از اردوگاه سرخپوشان هم به گوش می‌رسد، اینکه چند بازیکن تیم با پیشنهادهایی از تیم‌های دیگر مواجه هستند. قرارداد چند بازیکن اصلی این تیم در آخر فصل به پایان می‌رسد و مدیریت پرسپولیس هیچ اقدامی برای تمدید قرارداد این بازیکنان انجام نداده است. قرارداد بازیکنانی چون مسلمان، انصاری، صادق محرمی و کمال کامیابی‌نیا در حالی به پایان رسیده و با پیشنهادهای داخلی و خارجی رو به رو هستند.

صادق محرمی

وقتی صادق محرمی جوان از ملوان همراه حسین ماهینی به پرسپولیس آمد، پرسپولیسی‌ها درگیر رفتن گوش راست ملی‌پوششان به ترکیه بودند. رامین رضاییان که هوای رفتن به اروپا را در سر داشت به همراه مهدی طارمی به صورت غیرمنتظره‌ای سر از ریزاسپور ترکیه درآوردند و هواداران پرسپولیس را با شوکی بزرگ رو به رو کردند.

محرمی در این شرایط با پرسپولیس به توافق رسید و ذخیره حسین ماهینی در پرسپولیس شد. بعد از آنکه رامین رضاییان با پادرمیانی پیشکسوتان پرسپولیس به این تیم بازگشت کمتر کسی فکر می‌کرد که محرمی بتواند گوش راست اصلی برانکو در تیم شود. اما محرمی جوان هدف‌های بزرگ‌تری در سر داشت. او با صبر و حوصله توانست خود را به برانکو تحمیل کند و بعد از گذشت مدتی کوتاه فیکس تیم شد. قرارداد محرمی پایان فصل به پایان می‌رسد و باشگاه دیناموزاگرب خواهان اصلی این بازیکن جوان و آینده‌دار ایرانی است. به احتمال زیاد محرمی در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود و به عنوان بازیکن دیناموزاگرب کرواسی می‌پیوندد. اما سوالی که مطرح می‌شود این است که چرا مدیران فعلی پرسپولیس هیچ اقدامی برای تمدید قرارداد این بازیکن صورت ندادند تا بتواند از فروش این بازیکن منتفع شوند؟

صادق محرمی

محسن مسلمان

حکایت مهندس سرخ‌ها داستانی است پر آب چشم. او که به اعتقاد همه کارشناسان سه فصل پیش فوتبالش به پایان رسیده بود با آمدن به پرسپولیس متحول شد. او که در اوایل فصل نیمکت‌نشینی در پرسپولیس را تجربه می‌کرد سعی کرد در آرامش تمرینات خود را پیگیری کند و بعد از مدتی توانست خود را به برانکو ثابت کند. اما بعد از این دوره کوتاه نیمکت‌نشینی به یکی از ستون‌های اصلی تیم برانکو تبدیل شد. اوایل نیم‌فصل دوم بود که مسلمان مورد غضب برانکو قرار گرفت و دوباره به نیمکت پرسپولیس تبعید شد. او که نیم‌فصل خوبی را پشت سر نگذاشته است حالا پیشنهادهایی از چند تیم لیگ برتری دارد. رفتن مهندس سرخ‌ها از این تیم می‌تواند شرایط سکوها را برای برانکو کمی سخت کند. از همین حالا هم روی سکوها صدای حمایت هواداران از این بازیکن شنیده می‌شود و برخی افراد نزدیک به باشگاه می گویند ردپای یکی از هواداران متمول سرخ‌ها پشت این شعارها دیده می‌شود.

محسن مسلمان

محمد انصاری

برای تست به تمرین پرسپولیس رفت و با درخشش خود برانکو را مجاب کرد تا او را به عنوان دفاع چپ به خدمت بگیرد. قرارداد انصاری با پرسپولیس هم رو به اتمام است. او که فصل قبل پیشنهادهای زیادی از لیگ چین داشت باز هم با پیشنهادهای مختلف داخلی و خارجی مواجه شده است. خبرهایی به گوش می‌رسد که انصاری مشکلی با تمدید قرارداد با سرخ‌ها ندارد و هواداران پرسپولیس می‌توانند امیدوار باشند که انصاری را برای یک فصل دیگر در اختیار خواهند داشت.

محمد انصاری

کمال کامیابی‌نیا

هافبک دفاعی مقتدر پرسپولیس یکی از بازیکنان تأثیرگذار در دو قهرمانی پیاپی این تیم بود. کامیابی‌نیا جزو آن دسته از بازیکنان پرسپولیس است که قرارداد بلندمدت امضا نمی‌کند و هر فصل هواداران پرسپولیس را بابت تمدید قراردادش نگران می‌کند. او که یکی از بازیکنان مورد علاقه برانکو به حساب می‌آید، امسال با پیشنهاد نجومی سپاهان مواجه شده است. هرچند کمال در مصاحبه‌های مختلف اعلام کرده که در پرسپولیس می‌ماند اما هواداران پرسپولیس نگران تمدید قرارداد این بازیکن هستند.

کامیابی نیا

وحید امیری

هافبک ملی‌پوش و دونده پرسپولیس دیگر بازیکنی است که پایان فصل قراردادش با پرسپولیس به پایان می‌رسد. امیری که یکی از مهره‌های مهم فصل نقل و انتقلات بود بعد از کش‌وقوس‌های زیاد به پرسپولیس پیوست. وینگر مورد علاقه کی روش علاقه‌ای به ترک پرسپولیس ندارد و اعلام کرده که دوست دارد فوتبالش را در این تیم به انتها برساند.

وحید امیری

فرشاد احمدزاده

احمدزاده که در این روزها بازیکن جایگزین محسن مسلمان در پرسپولیس شده است انتهای فصل قراردادش با این تیم به پایان می‌رسد. او هم مانند مسلمان و کامیابی‌نیا از سپاهان اصفهان پیشنهاد دارد، اما با رابطه نزدیکی با برانکو دارد بعد به نظر می‌رسد که این بازیکن به تیم دیگری برود.

احمدزاده

این روزها هواداران پرسپولیس منتظر تمدید قرارداد بازیکنان با این باشگاه هستند. هرچند که پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات تابستانی محروم است و نمی‌تواند بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرد اما قرمزها به دلیل خریدهای خوبی که فصل پیش انجام دادند هنوز هم می‌توانند یکی از مدعیان اصلی لیگ هجدهم به شمار می‌آیند. مدیران پرسپولیس هنوز اقدامی برای تمدید قرارداد این بازیکنان انجام نداده‌اند و همه‌چیز را به بعد از بازی‌های لیگ برتر موکول کردند. باید منتظر بود و دید داستان تمدید قرارداد پرسپولیس با بازیکنانش به کجا ختم خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها