کد خبر: 166061
|
۱۳۹۷/۰۱/۳۰ ۱۵:۴۶:۰۰
| |

جنگنده‌های عراقی مواضع داعش در خاک سوریه را هدف قرار دادند

جنگنده‌های عراقی به دستور نخست وزیر این کشور مواضع تروریست‌های داعش را در داخل خاک سوریه بمباران کردند.

جنگنده‌های عراقی مواضع داعش در خاک سوریه را هدف قرار دادند
کد خبر: 166061
|
۱۳۹۷/۰۱/۳۰ ۱۵:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| دفتر نخست وزیری عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد جنگنده‌های ارتش این کشور به فرمان حیدر العبادی نخست وزیر و فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق، شماری از پایگاه‌های داعش در خاک سوریه را هدف قرار دادند.

در ادامه این بیانیه آمده است: حمله جنگنده‌های عراقی به مواضع داعش در خاک سوریه با هدف نابودی داعش و تامین امنیت مرز‌های مشترک عراق با سوریه صورت گرفته است.

شبکه تلویزیونی العالم نیز به نقل از دفتر اطلاع رسانی نخست وزیر عراق اعلام کرد: نیروی هوایی عراق مواضع تروریست‌های داعش را در داخل خاک سوریه بمباران کرد. این حملات روند نابودی هسته‌های باقی مانده داعش را در منطقه سرعت می‌بخشند و نشان دهنده افزایش توانمندی نیرو‌های مسلح عراق در تحت پیگرد قرار دادن تروریست‌ها و نابود کردن آن‌هاست.

این شبکه همچنین به نقل از یک سخنگوی نظامی عراقی از هماهنگی نیروی هوایی عراق با دولت سوریه برای حمله به مواضع تروریست‌های داعش خبر داد.

پایگاه اینترنتی سومریه نیوز نیز ساعاتی پیش گزارش داد حیدر العبادی نخست وزیر عراق بر ادامه روند مقابله با تروریست‌های وهابی صهیونیستی داعش در عراق و منطقه تاکید کرده است.

دفتر حیدر العبادی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد نخست وزیر و فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق در دیدار با شیوخ عشایر استان الدیوانیه تاکید کرد نیرو‌های امنیتی، تروریست‌های داعش را نه تنها در عراق بلکه در کل منطقه تعقیب خواهند کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها