کد خبر: 166086
|
۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۱۰:۰۴:۰۰
| |

انتشار اولین تصاویر سریال Maniac با حضور اما استون

شبکه نتفلیکس اولین تصاویر سریال کمدی دیوانه‌ (Maniac) با بازی اما استون و جونا هیل را منتشر کرده است.

انتشار اولین تصاویر سریال Maniac با حضور اما استون
کد خبر: 166086
|
۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۱۰:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| شبکه نت‌‌فلیکس اولین تصاویر سریال Maniac را که سریال جدید و کمدی این شبکه است، منتشر کرد. پاتریک سامرویل، نویسنده فیلمنامه چهار قسمت سریال The Leftovers (بازماندگان)، وظیفه نوشتن فیلمنامه این سریال شبکه نتفلیکس را بر عهده داشته است.

همچنین کارگردانی تمامی قسمت‌های فصل اول سریال Maniac بر عهده کری فوکوناگا، کارگردان هر 8 قسمت فصل اول سریال True Detective (کاراگاه حقیقی) بوده است. اما استون و جونا هیل بازیگران اصلی سریال Maniac هستند و علاوه بر استون و هیل، جاستین ثرو، سونویا میزونو، جولیا گارنر، جمیما کرکی، سالی فیلد، جفری کانتور، جاش پایس، راب یانگ و کریستین دی‌مارایس، دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال کمدی سیاه حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

Maniac

Maniac

Maniac

Maniac

با اینکه هنوز اطلاعات زیادی از سریال Maniac در دسترس نیست، اما طبق خلاصه داستان کوتاهی که پیش از این Netflix از آن منتشر کرده بود، این سریال داستان مرد رویاپردازی با بازی جونا هیل را روایت می‌کند که در رویای خود یک دنیایی فانتزی و جذاب را خلق کرده است و بیشتر زمانش را در آنجا سپری می‌کند. این در حالی است که او در دنیای واقعی در یک آسایشگاه روانی بستری است و اما استون هم یکی دیگر از بیماران این آسایشگاه است. با توجه به سابقه سامرویل و فوکوناگا در سریال‌های محبوب تلویزیونی، نتفلیکس امیدوار است که سریال Maniac نیز بتواند موفقیت مشابه‌ی را به‌دست آورد.

سامرویل بخشی از تیم نویسندگان مینی سریال 24Live Another Day برای شبکه فاکس، سریال The Leftovers برای شبکه HBO و The Bridge (بریج) برای شبکه FX بوده است. علاوه بر سریال True Detective، فوکوناگا کارگردانی فیلم Beasts of No Nation (جانوران بدون کشور) با بازی ادریس البا را برای شبکه نت‌فلیکس بر عهده داشته است. سریال Maniac با همکاری بخش تلویزیونی پارامونت در 10 قسمت تولید و در تاریخ نامشخصی در سال 2018 از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد. نتفلیکس در حال حاضر یکی از هشت شرکت برتر در بخش رسانه است و ارزش آن به 146 میلیون دلار رسیده است.

منبع: زومجی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها