کد خبر: 166100
|
۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۱۱:۵۰:۰۰
| |

انتقاد کنایه‎آمیز رئیس سازمان بسیج از بعضی مسئولان؛

نمی‌توانید جایگاه سپاه را تضعیف کنید

غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین به اظهارات اخیر رئیس‌جمهوری در روز ارتش واکنش نشان داد و گفت اعلام برخی صحبت‌ها از بلندگوهای رسمی کشور قطعا نمی‌تواند جایگاه سپاه را تضعیف کند.

نمی‌توانید جایگاه سپاه را تضعیف کنید
کد خبر: 166100
|
۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۱۱:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به صحبت های اخیر یکی از مسئولان تاکید کرد: پاسداران ناب انقلاب اسلامی از روز اول عهد و پیمان با مولای خویش بسته که پای ولایت و انقلاب بایستد و اعلام برخی صحبت ها از بلند گوهای رسمی کشور قطعا نمی‌تواند جایگاه سپاه را تضعیف کند چرا که جامعه پاسداری، پای انقلاب و رهبری ایستاده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به صدور انقلاب اسلامی در سایر ملل و کشور ها تاکید کرد: مردمان خارج از جمهوری اسلامی قدر انقلاب اسلامی را شاید خیلی بیشتر بدانند که بخش اصلی این اتفاق را مدیون پاسداران عزیز هستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج افزود: انقلاب اسلامی مدیون مجاهدت‌های رزمندگان است نه مدیون سیاست بازی سیاسیون.

او با اشاره به قدر و جایگاه و مقام پاسداری گفت: پاسداران انقلاب اسلامی باید قدر خود را بدانند و باید هرچه می‌توانیم ارتباطمان را با اهل بیت تقویت کرده و بدانیم عاقبت بخیری ما در اتصال به وجود امام خامنه‌ای عزیز است.

غیب‌پرور در پایان سخنان خود تاکید کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی بارها و بارها دیده ایم افرادی که از رهبری فاصله گرفتند، عاقبت بخیر نشدند و قطعا سعادت از آن کسی است که همواره در کنار ولایت و گوش به فرمان رهبری معظم انقلاب باشد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها