کد خبر: 166123
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۱ ۰۹:۲۰:۰۰
| |

یکی از نمایندگان استان یزد در مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

آنچه در نامه به رئیس‌جمهوری نوشتیم تهدید نبود/ اگر نگاه دولت محلی نباشد مشکلات حل می‌شود

یک نماینده استان یزد درباره نامه مجمع نمایندگان این استان به رئیس جمهوری درباره قطع مکرر آب شرب یزد گفت: آنچه در نامه به رئیس‌جمهوری نوشتیم تهدید نبود.

آنچه در نامه به رئیس‌جمهوری نوشتیم تهدید نبود/ اگر نگاه دولت محلی نباشد مشکلات حل می‌شود
کد خبر: 166123
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۱ ۰۹:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| هفته گذشته مجمع نمایندگان استان یزد در نامه‌ای به رئیس‌جمهوری درباره اخلال چندباره در آب شرب این استان نوشته بود: «اگر دولت نتواند امنیت عبور آب و تأمین آب آشامیدنی مردم استان یزد را تأمین کند و روی مقوله آب اعمال حاکمیت نکند تلویحاً به مردم استان یزد اجازه می‌دهد تا خود از ذخایر معدنی که متعلق به مردم شریف ایران است صیانت کنند و این امر حاکمیت ملی را مخدوش می‌سازد.»

در همین باره محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مهریز در مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در پاسخ به این سؤال که آیا این عبارت به‌نوعی تهدید محسوب می‌شود؟ اظهار کرد: آنچه در این نامه آمد تهدید نبوده است بلکه شرایط وضع موجود را تشریح کردند و باید همه ابعاد را در نظر گرفت که مشکلی وجود نداشته باشد.

صباغیان بافقی ادامه داد: ما در این نامه در این زمینه مشکلاتی را که می‌تواند دامن‌گیر منطقه شود مطرح کردیم.

او همچنین درباره حل اختلافات استان‌های مرکزی کشور درباره آب گفت: این برمی‌گردد به سیاست‌های کلان دولت که نگاه منطقه‌ای نداشته باشد و تصمیماتی که می‌گیرند برای کل کشور باشد. اگر نگاه‌های محلی و منطقه‌ای نباشد مشکلی پیش نمی‌آید.

صباغیان بافقی در پاسخ به این سؤال که آیا شما با نمایندگان استان‌های دیگر دراین‌باره مذاکره کرده‌اید اظهار کرد: در مجلس همه پیگیر هستیم که مشکلات حل شود.

او همچنین درباره برگزاری جلسه نمایندگان با رئیس‌جمهوری گفت:‌ هنوز چیزی درباره برگزاری این جلسه اعلام‌نشده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها