کد خبر: 166263
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۱ ۱۵:۰۲:۰۰
| |

یک نماینده مجلس خبر داد:

کمیسیون اصل 90 به پرونده رسیدگی به تخلفات فدراسیون فوتبال ورود کرد

رئیس کارگروه فرهنگی و اجتماعی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: عملکرد فدراسیون فوتبال در مسائلی همچون انتخاب و نقل و انتقال بازیکن و برگزاری مسابقات لیگ از جمله موضوعات پرونده‌های شکایت است و به دنبال شکایت‌های متعدد حضور مسئولان در کمیسیون اصل 90 را درخواست کرده‌ایم.

کمیسیون اصل 90 به پرونده رسیدگی به تخلفات فدراسیون فوتبال ورود کرد
کد خبر: 166263
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۱ ۱۵:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا امیرحسنخانی درباره نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی کمیسیون اصل 90 با مسئولان وزارت ورزش و جوانان و وزارت علوم تحقیقات و فناوری، گفت: این دو وزراتخانه در حوزه‌های مختلف شاکیانی دارند که در رابطه با این شکایت‌ها پرونده تشکیل و به کمیسیون ارجاع شده است لذا بررسی شکایت‌ها در دستور کار این هفته قرار دارد.

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی از این شاکیان خود نمایندگان مجلس هستند که موارد طی جلسات هفته جاری با حضور نمایندگان و مسئولان دو وزارتخانه به صورت جداگانه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

وی عملکرد فدراسیون فوتبال در مسائلی همچون انتخاب و نقل و انتقال بازیکن و برگزاری مسابقات لیگ را از جمله موضوعات پرونده‌های شکایت عنوان کرد و افزود: به دنبال شکایت‌های متعدد حضور مسئولان در کمیسیون اصل 90 را درخواست کرده‌ایم.

رئیس کارگروه فرهنگی و اجتماعی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نحوه سنجش و پذیرش دانشجو و برگزاری آزمون‌هایی که سازمان سنجش برای استخدام در ادارات دولتی و خصوصی برگزار می‌کند نیز از جمله موارد احضار مسئولان وزارت علوم به کمیسیون اصل 90 است چراکه ایرادات و اعتراض‌های بسیاری پیرامون این مسئله به دست کمیسیون رسیده است.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها