کد خبر: 167281
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۹ ۱۴:۱۹:۰۰
| |

مولایی صدرنشین رنکینگ فدراسیون جهانی جودو شد

ملایی: خدا را شاکرم که صدرنشین رنکینگ فدراسیون جهانی شدم

برای اولین‌بار در تاریخ جودو ایران، سعید ملایی در رنکینگ فدراسیون جهانی به رتبه نخست وزن 81- کیلوگرم صعود کرد.

ملایی: خدا را شاکرم که صدرنشین رنکینگ فدراسیون جهانی شدم
کد خبر: 167281
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۹ ۱۴:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی جودو روز شنبه اعلام شد و سعید ملایی نماینده شایسته وزن 81- کیلوگرم جودو ایران با صعود یک پله‌ای برای اولین بار در تاریخ جودو ایران صدرنشین رنکینگ فدراسیون جهانی شد.

ملایی در جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی جودو با کسب 4871 امتیاز بالاتر از "فرانک دی‌ویت" هلندی که 4716 امتیاز کسب کرده است به رتبه نخست رنکینگ وزن 81- کیلوگرم صعود کرد.

همچنین در وزن 100+ کیلوگرم، جواد محجوب نیز با کسب 1920 امتیاز و صعود یک پله‌ای به رتبه 16 رنکینگ فدراسیون جهانی صعود کرد.

محمد محمدی بریمانلو نیز با کسب 1831 امتیاز و صعود 3 پله‌ای در جایگاه هجدهم رنکینگ فدراسیون جهانی جودو قرار گرفت.

مولایی: خدا را شاکرم که صدرنشین رنکینگ فدراسیون جهانی شدم

سعید ملایی در خصوص تاریخ‌سازی و صعود به رتبه نخست رنکینگ فدراسیون جهانی اظهار داشت: خدا را شاکرم که این لیاقت را داشتم تا در بین بهترین‌های جودوی جهان به صدر رنکینگ فدراسیون جهانی در وزن 81- کیلوگرم صعود کنم. از صدرنشینی در رنکینگ فدراسیون جهانی خوشحال هستم و در آینده نیز تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا این رتبه را حفظ کنم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به بهبود شرایط جودو ایران عنوان کرد: تمام تلاش من و همه هم تیمی‌هایم این است که در مسابقات پیش‌رو مانند بازی‌های آسیایی، مسابقات جهانی و بعد از آن المپیک 2020 درخشش لازم را داشته باشیم و مطمئن باشید روزهای خوشی در انتظار جودو ایران است و رفته رفته تعداد مدال‌های ما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها