کد خبر: 167301
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۹ ۱۸:۵۲:۰۰
| |

علیپور:

تدابیر برانکو باعث آقای گلی‌ام شد

آقای گل فوتبال ایران گفت: اگر کمک بازیکنان و تدابیر کادر فنی پرسپولیس نبود در نهایت نمی‌توانستم آقای گل لیگ برتر شوم.

تدابیر برانکو باعث آقای گلی‌ام شد
کد خبر: 167301
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۹ ۱۸:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| علی علیپور اظهار کرد: خدا را شکر که دوباره توانستیم قهرمان بشویم. خیلی سخت بود که از عنوان سال قبل دفاع کنیم، اما با کادر فنی خیلی خوبی که داشتیم، این امر میسر شد. برانکو همه مسائل را زیر نظر داشت و با توصیه‌ها و تدابیر او بود که موفق شدیم به نتیجه دلخواه برسیم. البته ما هدف‌های دیگری هم داریم که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های کادر فنی تلاش بچه‌ها و حمایت هواداران به آن‌ها برسیم.

او ادامه داد: البته قهرمانی در فصل گذشته هم دشوار بود، چون بعد از یک وقفه طولانی که برای پرسپولیس سابقه نداشت باید به قهرمانی می‌رسیدیم و سختی کار امسال هم این بود که خود پرسپولیس برای بسیاری تیم‌ها یک هدف بود و همیشه هم می‌گویند حفظ قهرمانی از به دست آوردن آن سخت‌تر است. البته برای رسیدن به این هدف همه باید تلاش می‌کردیم و آرامشی که از سوی باشگاه ایجاد شد تا مشکلات، کمترین تاثیر را روی تیم بگذارد در این امر تاثیرگذار بود.

علیپور درباره استرس و نگرانی هواداران برای فصل بعد، با وجود سه سال در اوج بودن پرسپولیس خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم این مساله طبیعی باشد که هواداران همیشه استرس دارند، حق هم دارند. به هر حال می‌خواهند تیمشان همیشه در اوج باشد. ما هم غیر از این نمی‌خواهیم و برای تکرار قهرمانی ما باید بیشتر کار کنیم و آن‌ها هم با حمایت خودشان کمک می‌کنند. باقی کار هم به تدابیر سرمربی و درایت باشگاه مربوط می‌شود که تا اینجا باعث قهرمانی بوده است.

آقای گل فوتبال ایران درباه کسب این عنوان تصریح کرد: هدف که آقای گلی من نبود. هدف همه ما گرفتن جام قهرمانی است. در این مسیر، هر یک سعی می‌کنیم کار خودمان را به شکل بهتری انجام بدهیم. هیچیک هم نمی‌توانیم کار خودمان را به خوبی به انجام برسانیم مگر اینکه دیگر نفرات در کنار ما عملکرد خوبی داشته باشند. یکی از وظایف من هم گل زدن بود. سعی کردم تا جایی که می‌توانم تلاش کنم و تمرکز داشته باشم. در این فصل هم شرایط بازی به گونه‌ای شکل گرفت که امکان گلزنی برای من بیشتر مهیا بود. طبعا اگر حمایت بچه‌ها نبود، این اتفاق برای من نمی‌افتاد. کار خوب تیم هم بر پایه تفکرات کادر فنی، حمایت هواداران و تلاش باشگاه انجام شد. ما با هم گل زدیم، با هم گل خوردیم و در نهایت با هم قهرمان و آقای گل شدیم. طبعا چه قهرمانی و چه آقای گلی آن هم با پیراهن پرسپولیس یک افتخار و شادی خیلی بزرگ است. مهم این است که پرسپولیس با اختلاف امتیاز قهرمان شد، بیشترین گل را زد، کمترین گل را خورد. بیش از همه پیروز شد و کمتر از همه شکست خورد.

او درباره اینکه آیا فکر می‌کند فصل خوب و متفاوتش به حضور در جام جهانی ختم خواهد شد یا نه، اضافه کرد: کار سختی را پیش رو داریم و من هم مثل همه بچه‌ها سخت تلاش می‌کنم. بازیکنان خوب زیادی از لژیونر‌ها و نفرات داخلی داریم. من تلاش خودم را می‌کنم و بقیه ماجرا به کادر فنی مربوط می‌شود و تیم ملی هم که یک سرمربی کار کشته و عالی دارد.

علیپور درباره پیش بینی خود درباره شرایط تیم در لیگ قهرمانان آسیا، افزود: ما دو بازی حساس داریم که روی آن متمرکز شده‌ایم. مرحله به مرحله پیش خواهیم رفت و خوشحال هستیم که بر خلاف سال گذشته، توانسته‌ایم از امکان بازی‌های خانگی استفاده کنیم. از سوی دیگر باید بدانیم که تمام تیم‌های حاضر، به ویژه آن‌ها که از گروه خود صعود کرده‌اند، برای حضور در فینال نقشه دارند. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و به همین دلیل بچه‌ها انگیزه زیادی برای بازی‌های پیش رو دارند.

علیپور در پایان درباره نگرانی هواداران از بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و وضعیت قراردادی سرخپوشان گفت: هر یک از ما کار خودمان را انجام می‌دهیم. من به عنوان بازیکن در هر شرایطی تمرین و تلاش خودم را انجام می‌دهم و باقی مسائل را سرمربی و مدیریت باشگاه دنبال می‌کنند.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها