اسرائیل مرز هوایی خود را در مرز با سوریه و اردن بست

رژیم صهیونیستی در میان آماده‌باش ارتش این رژیم برای مقابله با حملات تلافی‌جویانه، مرز هوایی‌ خود بر فراز ارتفاعات جولان و مناطق شرقی رود اردن را بستند.

اسرائیل مرز هوایی خود را در مرز با سوریه و اردن بست
کد خبر: 167497
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۱ ۱۳:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| اسرائیل مرز هوایی خود را در بلندی‌های جولان و مناطق شرق رود اردن بست. این اقدام اسرائیل تا پایان ماه میلادی آتی پا برجا خواهد ماند.

روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارنوت پیشتر نوشته بود، ارتش اسرائیل جهت مقابله با پاسخ احتمالی سوریه یا ایران در واکنش به حمله نهم آوریل جنگنده‌های اسرائیلی به فرودگاه نظامی "تی-4" سوریه در حومه حمص در آماده‌باش قرار دارد.

روزنامه عبری زبان هاآرتص نیز پیشتر نوشته بود که اسرائیل به آمریکا و روسیه اطلاع داده که در صورت حمله به از داخل اراضی سوریه به سرزمین‌های اشغالی دست بسته نخواهد ماند.

این روزنامه به نقل از منابع سیاسی عالی‌رتبه اسرائیلی نوشت: اگر ایران چه از خاک سوریه و چه به واسطه حزب‌الله لبنان عمق اسرائیل را هدف قرار دهد ، این رژیم هم ایران را هدف خواهد گرفت.

در همین راستا، پایگاه بلومبرگ به نقل از مایکل اورین، معاون وزیر خارجه اسرائیل در امور دیپلماتیک و سفیر سابق رژیم صهیونیستی در واشنگتن اعلام کرد، اسرائیل برای نابودی پتانسیل‌های نظامی ایران در سوریه تمام توان خود را به کار خواهد گرفت حتی اگر این اقدام منجر به هدف گرفتن محله‌های پرجمعیت شود.

وی در ادامه افزود: با توجه به این که اسرائیل بارها اهدافی را در داخل سوریه مورد هدف قرار داده اگر درمعرض حمله قرار بگیرد به ایران یا سوریه حمله خواهد کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها